Gerommel in mijn buik... wie nog meer?

Hoi Dames....

Ik ben nu in verwachting van mijn 3e kindje. morgen alweer 12 weekjes
Nu heb ik zo af en toe als ik ff stil kom te zitten een gerommel in mijn buik, ik voel dat er iets in beweging is...
Nu kunnen dit mijn darmen zijn maar het is mijn 3e en aangezien ik nu wel een beetje weet hoe het voelt ben ik er bijna van overtuigd dat het de kleine is..
Mijn 1e dochter voelde ik al enorm schoppen met 14 weken.
Mijn 2e dochter voelde ik voor het eerst ook met 12 weken. erg lichtjes maar erg duidelijk voor mij.. ze schopte pas echt heel hard met 14 weken...
nu zegt de verloskundige dat dat kan omdat ik vrij slank ben, en dan voel je je kindje vaak duidelijker bewegen.. Nou dat heb ik geweten bij de andere 2, gekneusde ribbben als gevolg en voetjes die je erg duidelijk van de buitenkant kon volgen! ze hadden echt 5 teentjes aan elk voetje!!! hihi (wel erg pijnlijk!)
Ik kan dus niet wachten tot ik de kleine duidelijker ga voelen,
Wie heeft dit nog meer? was ik gewoon even benieuwd naar....

Liefs Trotsemama3

Hoi,

Ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten. Ik ben vandaag 12 weken en 2 dagen (dus in week 13) en ook zwanger van de 3e. Mijn 2e voelde ik in week 14, de 1e in week 17... maar ook bij de 1e had ik achteraf wel het idee dat ik 'm eigenlijk al eerder had gevoeld. Ik ben heel benieuwd of ik dit kindje eerder zal gaan voelen dan de 2e!
Leuk dat jij de kleine al voelt! Geeft toch weer een beetje de bevestiging dat het allemaal goed gaat!
Geniet er lekker van!!!

ik kan ook niet wachten totdat ik wat ga voelen
maar dat zal nog wel even duren bij mijn eerste
twee zwangerschappen vernam ik pas wat met
18 weken en ik ben nu bijna 11 weken en heb bijna
geen kwaaltjes dus kan wachten op een teken van leven

groetjes
Bianca mv Lorenzo(12-09-2006)

Hallo,

ik zit er ook op te wachten en heb soms af en toe het gevoel dat ik ook wat gerommel voel. Ben nu 11 weken zwanger, is dus wat aan de vroege kant, maar goed. Ook het 3e kindje.. Bij m'n dochter (1e) voelde ik het vanaf een week of 14; bij m'n zoon (2e) ook zo iets. Weet dus wat ik voelen moet,   vlinders....... hahahaha

Begin me nu ook beter te voelen gelukkig, niet meer de hele dag misselijk! Tijd voor het grote genieten is begonnnen!

Marjolein

Terug
Bovenaan