gerommel in mijn buik?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
ff een vraagje
ik heb eergister volgens mij eisprong gehad en ook geklust en nu blijf ik de hele dag steekjes/krampjes voelen (dit heb ik overigens niet eerder gehad) ook voel ik regelmatig vlinders /zenuwen in mijn buik. ook ben ik moe bij opstaan 's ochtends en als ik opsta wordt ik wat licht in mijn hoofd !! WAT BETEKEND DIT????
en wie heeft dit ook
het is natuurlijk veel te vroeg om te testen
liefs manita

He Manita,

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je twee dagen geleden je eisprong hebt gehad. De klachten die je omschrijft hebben vele vrouwen tijdens hun eisprong. Het kan dus best zijn dat je die gisteren hebt gehad. Het blijft altijd spannend ben je het wel of ben je het niet. Ik hoop voor je dat het  gelukt is.

Liefs Linda  

Hoi , ook ik heb vandaag die klachten het voelt heel licht alsof je ongie moet worden, maar is dus mijn ei!!!
De gyn had aan de hand van de echo uitgerekend maandag dus een dagje later , gister en eergisteren goed geklust...... we gaan dus maar weer 12 dagen op het vervloekte wachtbankje zitten.
k denk dus dat het bij jou ook je ie is!!!!

liefs Daan

Hoi meiden,
het is idd afwachten geblazen, moet maar geduld hebben denk ik?
maar ik heb vaker mijn eisprong gevoeld maar die steekjes waren een dag later weer weg en nu heb ik al 4 dagen een raar gevoel in mijn onderbuik.en is ook iets opgezet.
misschien denk ik er teveel aan en hoop ik iets te voelen.
groetjes manita

Terug
Bovenaan