gerommel in mijn buik...

hallo allemaal,

Ik heb nu al 2 dagen dat het vreselijke gerommel in mijn buik... Af en toe harde buiken en daarna zakt het weer af....De kleine beweegt minder vaak heb ik het idee maar daar maak ik me niet zo druk om omdat je later in de zwangerschap de kleine minder ruimte krijgt. Ik ben heel erg nieuwsgierig wie nog meer gerommel voelt in hun buik..

Wie kent dit???

Liefs Nathalie (35 week)

Ik heb er ook last van. Rond week 31 heb ik veel indalingsweeen gehad, die waren twee weken geleden weg. Nu rommelt het behoorlijk. Veel harde buiken, maar ook regelmatig gewoon een 'zeer' gevoel in m'n buik zonder dat ik echt weet wat het vandaan komt. De kleine beweegt inderdaad minder. Dat hoort er bij en daar hoef je je geen zorgen om te maken.   Zolang je de kleine minimaal 9x op een dag voelt is het goed. Maar bij twijfel altijd de vk bellen, he?

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Het schijnt normaal te zijn dat je je baby minder (maar soms heftiger) gaat voelen. Hij of zij krijgt nu eenmaal minder ruimte. Maar of dat dan 9x moet zijn? Mijn vk zei dat als je druk bent, je soms vergeet of je de kleine hebt gevoeld. Probeer dan 's avonds of je hem of haar kan voelen door te bewegen, in bad te gaan, wat dan ook.

Die van mij wordt juist steeds drukker (of wordt ik steeds rustiger). Voorheen voelde ik hem af en toe en nu (37 weken) voel ik hem over de hele dag heen. Dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik het zelf nu heel rustig aan doe en voor mijn verlof een drukke baan had.

Maar bij twijfel: altijd je vk even bellen.

Gr. Tamara.

hallo,

Het is inderdaat pijnlijk en daarna harde buiken. Maar ik moet vanmiddag naar de vk voor mijn controle dus dan ga ik daar ook meteen even naar vragen waar dat vandaan kan komen. Ik denk dat het wel zoiets zal zijn als indalings weeen want een vriendin van mij die een week eerder uitgeteld is dan mij heeft dat ook.

Maar ook 's nachts heb ik er zo vreselijk veel last van. Maar zoizo slaap ik de afgelopen 3 week erg slecht...

Ik zal zien wat het is en dat hoor ik denk ik vanmiddag wel van de vk.

Terug
Bovenaan