Gerommel...

Na anderhalve dag gerommel, harde buiken, voorweëen en verder dus nog niks, heb ik nu zo ongeveer 1 cm ontsluiting. Maar daarna is het gestopt. Grrr. Voel me nu wel weer een beetje mens want was behoorlijk brak aan het worden van dat gedoe! Maar ja, zou ook wel fijn zijn als het dan echt gaat gebeuren. Alhoewel, eigenlijk moet de kleine nog een kleine week blijven zitten om binnen de veilige zone van 37 weken geboren te worden. Beetje dubbel gevoel. En ja... als zwangere van een derde kindje kan je wel een paar weken met lichte ontsluiting rondlopen, dus eigenlijk weet ik nu nog niks en beval ik misschien wel als allerlaatste, ha, ha! (Kan ik nu nog om lachen, maar over 6 weken niet meer denk ik ;-))

Hoi ik vroeg me af hoe je kon weten dat je 1 cm ontsluiting heb...
Heeft deor vk gevoelt ofzo ?

Ik zit maandag op 34 weken maar ook al enorm gerommel, voor weeën en harde buiken.

Succes verder

Idd de vk heeft gevoeld. Ik ben van de zeer snelle bevallingen, dus zodra er wat kramperigs optreed moét ik bellen, ander is de kans dat ik op tijd in het zh arriveer nihil (zeker met al die sneeuw nu...). Vandaar dat ze al snel zijn komen controleren. Maar ja, nu gebeurt er helemaal niets meer...

Ow dan ga ik ook eens met mijn vk praten aangezien ik ook erg vlot ben want bradley was 7 uurtjes jeffrey 3 uurtjes en sidney 1,5 uur !!!!

En aangezien ik iedere keer heftig buikpijn heb en krampen enzo...
Hmmzz toch maar even laten kijken dan ieder geval

Succes jij !

Hier net zo.
Veel voorweeen, harde buiken.
En idd altijd als ik gestript moet worden (want onze kids blijven altijd langer zitten) heb ik al 3 cm ontsluiting.
Het is wel goed voorwerk, maar idd ik moet ook nog 1 week voordat ik in de 37 wkn zone zit.
En daarna mag het wel.
De vorige was er met 2 uur en een kwartier, maar de vk zei dat ze niet zo hard hollen voor een 3e. Omdat die vaak langer "werk"hebben. Ik vraag het me af, ik denk dat deze weer net zo snel komt of sneller.

Hier ook heel de dag al gerommel. Veel krampen maar na een uurtje klokken zakt het weer af. Hoop eigenlijk dat het nu doorzet.
Wat een snelle bevallingen zeg hebben jullie gehad.... ben benieuwd hoe het loopt. Ben bijna 38w dus kan nog ff geduld hebben haha

Owww ik dacht dat ik een van de eerste mama's zou worden maar als ik jullie zo hoor dan denk ik dat ik maar achteraan sluit :-D

Deze baby houdt zich heeeeeeel erg stil, ik geloof dat ik ook geen harde buiken heb of gerommel :)

Terug
Bovenaan