gerommel

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes allemaal!

Iemand ervaring met verliezen van slijmprop en daarna verliezen van bloederig slijm? Ja klinkt niet echt lekker, ik weet het. Heb dat sinds donderdag en zo de hele dag door af en toe een voor mijn gevoel al redelijk pittige wee. Maar niks niet regelmatig... en vandaag maar eens per uur ofzo (gister vaker). Baal ervan, hoe lang gaat dat nog duren?
Vorige keer met de geboorte van mijn dochter ging het heel anders, voor mijn gevoel is het gewoon weer de eerste keer...

Ik heb na verliezen van de slijmprop (gebeurde bij mij in delen) nog minstens 1,5 week met voorweeën gelopen.
Hoop voor jou dat het wat sneller zal verlopen.

Slijm... fijn onderwerp, maar kan er inmiddels een beetje over mee praten.

Bij mij is de bevalling beginnen echt met het verliezen van de slijmprop en vanaf dat moment begon het ook te rommelen (ook niet super regelmatig), toen ik de slijmprop verloren was bleef ik vanaf dat moment slijmerig vocht (soms ook met een spoortje bloed verliezen). Uiteindelijk daarvoor naar het zh geweest om een varentest te doen, maar het bleek dat ik vrij veel vocht als beschermlaagje van om de vliezen had zitten en dat het dus geen vruchtwater was. Volgens het zh zou het in het tijdspad vanaf dat moment tot nog wel een week kunnen duren voordat het echt door zou zetten.

Wel had ik op dat moment al vrij regelmatige voorweeen (om de 5 min).
Mijn vliezen zijn toen diezelfde avond nog gebroken.
Brycen is geboren na ongeveer 36 uur na het verliezen van de slijmprop.

Maar dat slijm was bij mij dus het smeerlaagje tussen de prop en de vliezen en dat kan per persoon wisselen qua hoeveelheid.

Terug
Bovenaan