Gerommel?

Tamaraluijten

New member

Heb wel vaak harde buik. En soms steken helemaal onderin de schaamstreek. Ben zaterdag 37 weken.
Volgende week gynaecoloog om een afspraak te maken voor het inleiden de week erna. Dus met 38 weken. Maar ik hoop toch echt dat het vanzelc door gaat zetten.

Ben ook savonds vaak niet lekker misselijk nzo. En kan dan alleen maar kreunen omdat mn buikzeer doet en ik me ellendig voel.
En medicijnen tegen maagzuur helpen ook niet meer :(
Had zo gehoopt dat het voortekenen zijn maar helaas. Nog helemaal niks.

Hoe weet je nou dat het voortekenen zijn. Heb altijd al het gevoel gehad dat ons kindje zich vroeg zou gaan melden. En elke avond als ik me niet lekker voel denk ik zou dit het begin zijn??
En als ik opsta da soms enorme trekkende pijn onderin. Moet ook heel vaak plassen. En sorry maar er komt ook erg veel lucht uit mn darmen.

Hoe weet je nou wat voortekenen zijn en dat het gaat beginnen binnenkort.
 
Ik heb altijd geroepen hij komt 30/31 oktober 2 week te vroeg dus en nog niks. Al weken voorweeen. En vaak krampen afgelopen maar hier nog helemaal niks, zelfs geen cm ontsluiting.
Dus ik heb echt geen idee meer wanneer nu echt is en door zet en het weer vals alarm is.
Als ik het niet weet bel ik gewoon de Vk.
Ben er inmiddels goed bekend haha.
Dan denk ik weer nu is het
Begonnen komen ze langs of ga daarheen en nee hoor weer niks.

Als je denkt weet het nie gewoon ff bellen
 
Ik loop niet meer bij verloskundige maar bij gynaecoloog. Dus das wat lastiger met vragen. Vorige keer kreeg ik ook zo' vaag antwoord toen ik wat wilde vragen en toen had ik al drie verschillende mensen aan de telefoon gehad heel irritant. Eerst assistente toen iemand van verpleegafdeling toen gynaecoloog. En was nog niks wijzer.
Dus voor simpele vragen bel ik voortaan niet meer haha. Dus denk plaats het even hier :)

Nou hopen dat het bij ons allebei een keertje gaat beginnen.
Ben er echt zoo klaar mee. Wil mn kleine in mn armen. Mja komt ook door die niersteen heel de tijd bang dt het weer terug komt en ik weer opgenomen word.
 
Hoi, ik herken heel veel van wat je schrijft... Ik denk ook al een hele tijd dat het serieuzer wordt en dan....weer niets. Zwaar irritant! Ik ben ook vaak misselijk, maakt eigenlijk niet uit wat ik heb gegeten...
En die lage steken herken ik ook.

Ik heb ook veel last van m'n onderrug, en bij die andere 2 had ik veel rugweeën, dus dan denk ik ook elke keer...zou het? Maar nee :-(

Ik heb momenteel bij bijna elke beweging wel n harde buik, als ik de auto ga zitten, als ik uit de auto stap, als ik opsta, als m'n blaas (iets te) vol zit....pfff
Gister bij de vk voelde ze het ook toen ze de kleine wilde voelen... En ik had juist elke keer zo'n soepele buik, maar ja, alleen aan n harde buik heb je niets...

Vooral s avonds krijg ik ook wat meer last overal, dus dan denk ik weer dat het serieuzer wordt, maar tot op heden vals alarm...

Over die voortekenen... Dit kunnen allemaal voortekenen zijn, en die kunnen helaas ook wel een aantal weken duren. Er zijn ook meiden die helemaal geen voortekenen hebben, heb ik bij de 1e 2 ook niet gehad. Toen dacht ik, dit zou wel wat kunnen zijn en dat was ook zo... Maar nu dus niet :-(

Ik heb wel eens gelezen dat je lichaam van te voren een soort "grote schoonmaak" houdt, dus dat je dan een paar keer flink naar de wc moet en dat het daarna gaat beginnen...
Ik weet nog dat ik bij mijn oudste al een tijdje slecht sliep en de nacht voor zijn geboorte had ik eindelijk weer eens goed geslapen, net alsof m'n lichaam wist dat het een "zware" dag ging worden...

Ach, helaas weet ik het ook (nog steeds) niet... Het komt wanneer het komt, zeg maar...al duurt dat mij ook te lang ;-)

Hoop voor je dat het snel (vanzelf) op gang komt! Sterkte!!
 
Ik ben nu ruim 37 weken en heb die steken ook regelmatig, zijn bij mij indalingsweeën, kindje ligt namelijk nog biet vast in de bekken. Er komen nu allerlei dingetjes bij, last van de onderrug, steken ik schaamstreek, veel druk op de blaas, slechte stoelgang enz. De bekende zware loodjes.

Maar niemand kan je vertellen hoe het gaat beginnen... Kan met het verliezen van slijmprop ( had ik de vorige keer niks van gemerkt), breken van de vliezen ( hebben ze bij mij pas in ziekenhuis gedaan) en met weeën, en je intuïtie laat je niet in de steek, als je echt "weet" dat het begint dan zal het zo zijn.

Dus ook van mij een vaag antwoord, sorry.

Maar dat je er zat van bent en de baby het liefst zo snel mogelijk in je armen wilt is heel normaal, en ook ik hoop dat er eens wat gaat gebeuren hier ;-)
 
Hi Tamara,

Bij jou rommelt het dus ook!
Tsja, helaas kan je inderdaad al weken allerlei voortekenen hebben. Heb ik deze keer ook, terwijl ik de vorige keer geen enkel voorteken had toen ineens mijn vliezen braken en ik binnen 6 uur bevallen ben.

Ik hoop dat het snel doorzet meis!

Liefs!
 
hey tamara,

breek even in. als het echte werk begint dan weet je het! zolang je twijfelt is het nog niet het echte werk! krampen harde buiken en steken onderin kan vanalles zijn. waarschijnlijk voor/oefen weeen ik zou ook effe je urine na laten kijken op blaasontsteking. ik heb dat bij de eerste tegen het einde gehad en nu ook weer (35 weken), het doet geen pijn maar het zit er toch. de steken nderin kan nog steeds zijn van indalen ook...... als je het niet vertrouwd je ha of gyn ff bellen!

liefs december mama
 
Bedankt allemaal,
Het blijft maar rommel wou dat het door ging zetten haha.
Bij mij in de familie hadden er een aantal niet door dat ze weeen hadden, ze hadden wel steeds harde buiken en een beetje steken. Maar dachtenbiet dat het weeen waren. En bij 1 tante was het zelfs al zo dat ze volledige ontsluiting had. En mn moeder daar begon het met elk uur moeten plassen.
Een blaasontsteking is het sowieso niet word daar steeds op gecontroleerd namelijk ivm met de niersteen waarvoor ik al twee keer een week in het ziekenhuis en gelegen.
Heb nu de heledag door al harde buiken. Dan 1 keer in het uur en dan 5 keer in het uur. Ben helemaal moe ervan. En hij drukt elke keer zn kont en rug helemaal in mn buik die dan helemaal omhoog komt haha.

We wachten maar af ;)
 
Terug
Bovenaan