Gerookte vis en kruiden thee

A

Anoniem

Guest
ik hoor verschillende verhalen dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mag je nu tijdens je zwangerschap wel of niet gerookte vis eten?
En ik heb iik gehoord dat kruidenthee niet altijd verstandig is?
Heeft iemand enig idee welke krijdenthee dat dan is?
Ik drimnk namelijk behoorlijk veel kruidenthee.

Dankje

GRT
Anita

Hey Hoi, ff een kleine reactie van mij. Ik weet niet op alle vragen antwoord
Maar heb gelezen dat Rooibosthee geen/niet veel kwaad kan omdat daar geen(of niet veel)  thee(huppelepup) in zit. Net zo als cafiene maar dan in thee zeg maar. Pff hoe heet dat woord ook alweer, hihih. Ik drink dat nu ook meer. Ik vond eerst ander smaakje zo lekker (kan ff niet op de naam komen) maar daar zit ook kaneel bij in en dat is ook weer niet goed. Pff mogen we weinig hè, hihih. Maar volgens mij staan er wel lijstjes wat je wel en niet mag eten voor vissoorten hoor. Moet je gewoon ff googlen.

Gr. Nathalie

Heb ff voor je gekeken. Op de site van voedingscentrum.nl staan ook handige tips en weetjes. Misschien kun je daar iets mee?

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie,

Dankje voor je antwoord ik ga daar zeker eens kijken!

grt
Anita

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 14:03:01'));

Hey Hoi, ff een kleine reactie van mij. Ik weet niet op alle vragen antwoord
Maar heb gelezen dat Rooibosthee geen/niet veel kwaad kan omdat daar geen(of niet veel)  thee(huppelepup) in zit. Net zo als cafiene maar dan in thee zeg maar. Pff hoe heet dat woord ook alweer, hihih. Ik drink dat nu ook meer. Ik vond eerst ander smaakje zo lekker (kan ff niet op de naam komen) maar daar zit ook kaneel bij in en dat is ook weer niet goed. Pff mogen we weinig hè, hihih. Maar volgens mij staan er wel lijstjes wat je wel en niet mag eten voor vissoorten hoor. Moet je gewoon ff googlen.

Gr. Nathalie

Hoe heb jij die banner er in gezet?
Ik wil die van mij plaatsen maar dan geeft ie aan dat de data ongelding is?

Niet de linken gebruiken meis, maar als je bannertje klaar is en je voorbeeld krijgt hoe die ervoor jou uit gaat zien, gewoon rechtermuisknop en kopieren en plakken hier naar toe. Ik was het eerst ook niet en heb die bannertjes vervloekt, omdat het mij niet lukte, hihih. Succes!

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan