Mijn dochtertje had bij haar geboorte (vier weken terug) al een paar gerstekorreltjes op haar gezichtje. Maar vanaf dat moment zijn het er steeds meer geworden. Ik denk dat het er nu wel een stuk of dertig zijn (ook in haar nekje en op de oortjes). Grotere en ook een boel kleintjes. Ook heeft ze een paar pukkeltjes die nog het meest op puistjes lijken, maar dan zonder wit puntje erop. Ik heb al wat rondgevraagd bij drogist, CB e.d. maar die zeggen allemaal dat er niets aan te doen is. Heeft iemand hier ervaring mee? En enig idee wanneer dit overgaat? Ze heeft zowiezo een erg gevoelig huidje (combi van papa en mama is wat dat betreft minder gelukt... hebben allebei een erg gevoelige huid|) met een paar ooievaarsbeetjes. En krabt ze zich dan is het urenlang vuurrood.
Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe lang het kan duren voor haar talgproductie een beetje 'normaler' is en alles bijtrekt.
Thnx
Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe lang het kan duren voor haar talgproductie een beetje 'normaler' is en alles bijtrekt.
Thnx