Gerust gesteld

Hallo medezwangeren

Ik heb echt een beroerd weekend achter de rug. Niet meer normaal.
Vrijdagavond ging ik naar de wc en had ik bloedverlies. Er zaten geen rare dingen bij en het was helderrood. Ik schrok er alleen zo erg van. Had echt het gevoel dat deze zwangerschap mis zou gaan.
Maar toen ik zaterdagmorgen opstond was er helemaal niks meer. Ik weer helemaal opgelucht, omdat ik het idee had dat alle stress voor niks was geweest.
Maar niet hoor. Zaterdagavond was het weer hetzelfde liedje. Deze keer was ik helemaal van de kaart en wist ook niet goed wat ik doen moest. Mijn man heeft me heel lief getroost en we hebben een hele tijd nog liggen kletsen.
Zondag is eigenlijk alles wel redelijk goed gegaan, maar vamorgen had ik weer bloedverlies. Heb toen direct mijn vk gebeld en ik mocht direct komen. Zij heeft een inwendige echo gemaakt, omdat ik morgen pas 7 weken zwanger ben, en gelukkig.
We hebben een heel lief klein babytje gevonden met een kloppend hartje.
Ik kan mijn geluk niet op. Ik word weer mama.

Ik kan me nu wel voorstellen wat andere vrouwen voelen als ze bloed verliezen. Het leek of mijn hart brak. Ik was er helemaal stuk van.
Maar ben blij dat ik een lieve vk heb die me direct liet komen.
Volgende week heb ik weer een echo om te kijken of alles nog steeds goed gaat.

Alle andere veel succes en plezier met jullie zwangerschappen

Tamara

Hoi Tam,

Wat een zenuwentoestand lijkt me dat zeg. Geen fijn gevoel idd. Gelukkig was alles goed. Waardoor kwam het bloedverlies denken ze?

Soms is het niet echt te achterhalen geloof ik he. Ik hoop dat volgende week alles nog goed is. Ik duim voor jullie.

Groetjes en alvast fijne dagen met een geruster gevoel hoop ik.

Petra

Jeetje, wat moet jij geschrokken zijn!
Gelukkig dat alles goed is!

Ik lees dat je met 7 weken dus al een kloppend hartje kan zien.
Ik ga donderdag bellen voor een afspraak om een echo.
Voor mij wordt dat dus nog een week of 3 wachten op een echo.

In ieder geval ben ik blij voor je dat het goed gaat!

Geniet ervan!

Sientje

Oh bah wat een stress. Ik heb het ook een keertje gehad bij mijn vorige zwschap en zat ook meteen tegen het plafond dus kan me een beetje voorstellen hoe het voelt. gelukkig heb je een mooi hartje gehoord dus nu lekker genieten meid.

Dank jullie wel voor jullie reactie.

Waarschijnlijk is er een adertje in mijn vagina of in de baarmoedermond die een zwakke plek is. Het schijnt zo te zijn dat een zwangere vrouw meer bloed aanmaakt en dan kun je bijvoorbeeld een bloedneus krijgen, een adertje in je oog dat springt of net als ik een bloeding. Het is een geluk dat het helderrood bloed is en het lijkt in de verste verte niet op het bloed als ik ongesteld ben. Het is net of je je net in een vinger hebt gesneden.
Ik ben in ieder geval heel blij dat ik vanmorgen geweest ben en dat ik zowel volgende week als de week erop weer een echo krijg. Ze willen in ieder geval de groei goed in de gaten houden en kijken of alles goed blijft gaan.

Iemand vroeg hoe ver ik nu ben. Als het goed is ben ik vandaag 7 weken. Konden het alleen nog niet meten vandaag, want de kleine was helemaal tegen de rand van de vruchtwaterzak gaan liggen. Krijg ik volgende week misschien te horen.

Dank jullie wel allemaal en geniet nog lekker van de zwangerschappen.
Groetjes Tamara.

PS allemaal hele fijne feestdagen.

Dan schrik je inderdaad enorm. In mijn eerste zwangerschap had ik bij 9.5 weken 's nachts helderrood bloedverlies. 's ochtends was er niets meer van te bekennen. Waarschijnlijk was door hard hoesten (ik was toen zwaar verkouden) een adertje gesprongen. Maar de schrik is er dan inderdaad niet minder om.

Maar gelukkig ziet het er goed uit bij jullie. Geniet ervan!

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo,

eigenlijk ebeurd het zo vaak en is er niets aan de hand. Ik heb bij mijn 1e 7 dagen in het ziekenhuis gelegen met heel ernstig bloedverlies en grote stolsels.Toen ik het thuis ontdekte was ik echt in paniek. Ik was al 6 maanden zwanger. Ze hebben nooit iets kunnen vinden. Gelukkig is het goed afgelopen. Ik snap natuurlijk wel dat je meteen schrikt bij zoiets.
Ik ben nu zwanger van de 2e en moet de dokter nog bellen, want die heeft vakantie.

groetjes ilse

Hallo Tamara,

Ik vind deze site geweldig, ben alle onderwerpen aan het lezen om maar meer te weten te komen over zwangerschap. Wat jij daar meemaakt met de bloedingen moet vreselijk zijn op dat moment. Gelukkig lijkt alles dus toch goed te gaan. Maar je bent nu dus ongeveer  10 weken?
Je zegt dat je weer mama wordt, je hebt dus al kinderen? Ging dat allemaal wel goed dan?
Ik hoop dat alles goed gaat met je.
Als je het goed vind zou ik best meer willen weten over bijvoorbeeld de bloedingen (ook al is   het onderwerp vervelend) en het zwanger zijn. Je mag me mailen, heb het ook achtergelaten bij het onderwerp "waar komt iedereen vandaan".
sieske27@hotmail.com

Groetjes Sies

Terug
Bovenaan