Geruststellen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

gisteren hebben mijn man en ik de schrik van ons leven gehad, maar het is goed afgelopen, daarom wil ik jullie geruststellen.
we gingen gisteren met 13 w naar de verloskundige voor het hartje te luisteren. maar we hoorden niks, zelfs niet naar lang proberen. helaas was er geen echo apperatuur in de buurt en moesten we een dag wachten. dit was een lange en best rotte nacht, we werden heen en weer geslingerd tussen het gevoel dat het wel goed zat omdat er geen klachten waren en het gevoel dat er iets was.
vandaag bleek er gelukkig niks aan de hand te zijn, we hebben de baby zien bewegen en ook nog kunnen horen.

dus mocht je de baby niet meteen horen met het luisteren van het hartje het kan toch allemaal goed zijn.

ik wens jullie een fijne verdere zwangerschap.

gr. Floor 13w1d

Tjonge tjonge,

Dat is schrikken. Je hoopt een hartje te horen. Maar goed als de beeb toch nog goed verstopt is onder het schaambeen tja dan kan het eens gebeuren dat je het hartje niet hoort.

Ik had dat vorig jaar ook. Bij de verloskundige, ik had de afspraak om 15.00uur daar was geen echoapp. dus zij bellen en ik mocht door naar het ziekenhuis. Het is verschikkelijk als je dus ook nog een nacht moet wachten zoals jij.

Gelukkig is alles   goed

liefs
talke

Terug
Bovenaan