geruststellen ??!!

wij hebben 3 nov de 20 weken echo.
en ik dacht dat ik dat even zou ondergaan, maar wordt nu toch erg zenuwachtig.

mijn schoonzusje heeft (al wel een paar jaar terug) een niet compleet kindje gekregen. niet alle ledematen waren gegroeid. het meisje heeft helaas niet mogen leven. Nu maakt mijn vriend zich logischer wijs ook heel druk, .
Wat kan ik voor hem doen, om em wat geruster te maken.
hoe bespreek ik deze angst met hem.
ik vind het zo erg dat hij zich zo vreselijk naar voelt nu. :(

Hey,
Denk niet dat je veel kan doen, misschien erbij zeggen dat jullie eerdere echo´s goed waren en meer dan 95% van de echo´s goed is!
Ik herken je verhaal mijn zwager heeft hetzelfde meegemaakt met zijn broer en schoonzus, dus kreeg er toen veel van mee!
Veel succes morgen!
Liefs MJ

Heel veel sucses vandaag en idd wat mj zegt eerdere echo's waren goed dus nu een heel grote kans dat het ook allemaal goed is.
Sucses samen! Komt goed.

gr louise

bedankt voor jullie reacties.
wij hebben 1 eerdere echo gehad. met 11 weken.
de 'pinda" (zoals we hem/haar toen noemden) was 4.1 cm groot. Dus nauwelijks zichtbaar. We gaan er vanavond met open hart naar toe, en hoe dan ook, ons kindje is welkom.

liefs smooty

Nou ik hoop dat de echo wat zorgen voor julie heeft weggenomen, ik merk dat ik ook elke keer behoorlijk zenuwachtig ben met de echo. Nu hebben wij de 20 weken echo al gehad maar moeten zaterdag nog een x terug omdat ze de mond en het hartje niet goed kan zien en beoordelen en weer gieren de zenuwen door mijn lijf. Maar hoe is de echo gegaan ???

Terug
Bovenaan