Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hebben ze bij jullie ook een schatting gedaan wat de baby ongeveer weegt? Eerst zeiden ze t word n dunne baby. Nu is ze alweer 7,5 pond met 38weken . Das genoeg lijkt me. Weet niet of ze deze laatste weken nog heel veel aankomen?
In de laatste weken komt je kindje ongeveer 100 gram per week aan. Onze meid werd van de week bij 38.3 geschat op 3900 gram dus is zon 8 a8.5 pond als ze geboren wordt. Dat is ook de schattingen die ze bij 30 weken deden dus is netjes denk ik. Onze zoon was bij zijn geboorte 4215 gram dus ook zoiets. Ik maak grote kinderen haha
Mij hebben ze verteld dat in de laatste twee weken t nog maar zon 30 a 40 gram is die weken daarvoor 150 tot 200 gram... zo'n maand geleden dachten ze dat ons kindje zon 2800 gram was. zal dan nu wel rond de 3100 zijn..
Hier ook een grote baby volgens de schattingen. Ongeveer 8 pond.
Maar...volgens de gynaecologe waren met name schattingen van kleine baby's redelijk nauwkeurig en van grote en gemiddelde baby's veel minder.
Ik kom even inbreken vanuit het februari-forum. Ons zoontje is alweer bijna 2 maanden oud. Maar het schatten van gewicht blijft toch heel moeilijk.... Mijn middelste zoontje zou aan de grote kant zijn en woog net 7 pond. Mijn jongste zoontje zou gemiddeld zijn en woog bijna 9 pond......Maar goed dat ik dat van tevoren niet wist