A
Anoniem
Guest
mijn ouders zijn al wat jaren gescheiden en als het nu mocht wezen dat ik binnenkort zwanger word dan moet ik toch weten hoe ik dat gaat doen!!!mijn vader heeft een vriendin sinds 4jr en mijn moeder is alweer 12,5 jr getrouwd ik kan ze wel bijelkaar laten komen maar dat doe ik nooit of dat gebeurd nooit en dan weten ze gelijk hoe of wat.mijn pa heb mij altijd verzorgd in die tijd dat me ma wegging[toen was ik 11jr] dus gun ik hem dat hij het als eerste mag weten,maar me ma steun me ook bij alles en die word altijd als laatste op de hoogte gebracht door mn broer die heeft nu twee kids en ze wist het als laatste dat vond ze echt heel erg en als ik nu over kinderen praat of trouwen dan krijgt me ma al tranen in haar ogen en me pa is dan zo van euhh kost allemaal geld joh ga nog ff genieten die is daar toch wat nuchter in maar ja wat moet ik doen als het er op aan komt??en mijn vriend zn ouders die kunnen heel goed opschieten met mijn ma en dr man en als ik hun bijelkaar laat komen dan weet me pa het als laatst oohh wat nu kan iemand mij helpendat word een hoop spenen kopen als cado met liefste opa en oma hihi gr voetbalgek