Gescheurde oorlel

Hi, Caspar heeft sinds ongeveer een week een gescheurde oorlel. Daar waar het hoofd aan de onderkant aan het hoofd vast zit zit een scheurtje. Het zorgt er voor dat regelmatig zijn hele oor onder het bloed zit. Ziet er daardoor veel erger uit dan het is. Wat ik tot nu toe doe is schoonmaken en een beetje insmeren met crème. Herkent iemand dit? En is er iets wat ik beter kan doen?

Jochem heeft het ook een tijdje gehad. Ik deed het zelfde als jij maar gebruikte nestosyl crème.
Maar wanneer het niet bloedde deed ik er niks aan als alleen die crème.
Hier heeft het wel ff geduurd voor het voor het over was hoor met name door er per ongeluk geen erg in had met een trui en en uit doen.....

Ja hier ook herkenbaar! Komt door die ellendige slabbetjes! En niet iedereen let daarop met de slab af doen! Ik smeer er altijd een beetje vaseline op om het vet te houden en eigenlijk is het dan snel dicht!

Ik smeer dat soort plekjes niet in met creme, maar hou het juist droog met ongeparfumeerde talkpoeder. Dan is het zo weer dicht. Ik heb het idee dat cremes meer broeien.

hier nooit last van maar wij gebruiken ook alleen slabbertjes met touwtjes vanwege de oorbellen.. maar ook met t-shirt aan en uitdoen heb je daar kans op hoor.

Terug
Bovenaan