Geschikt bevonden

Helaas voor mij, mijn lijf én mijn gezin (die 'profiteren' hier helaas ook van mee), de UWV arts vind mij weer geschikt genoeg om mijn werk te kunnen doen.
Nou ben ik voorlopig nog niet aan de slag want ik heb nieteens een baan meer (contract niet verlengd door zwangerschap). Maar het is wel erg vervelend dat er zo makkelijk over je klachten wordt heen gestapt. De fysio kan me niet hlepen (ook de bekkentharapeut niet), de huisarts niet, de reumatoloog kan ook niks doen, dus wij moeten het maar weer zelf oplossen op de een of andere manier....... zie de oplossing ff niet maar die zal op de een of andere manier zichzelf wel aandienen. We hebben vaker met dit soort dingen te maken gehad en we komen er altijd weer uit, we zien het wel weer. Schouders eronder en ervoor gaan lijkt me maar de beste optie......

Och meid toch wat . . . . is dat zeg tjee ja weet je er is tegenwoordig totaal geen begrip meer enz.
Maar je hebt recht op een second opinion he!!!
Het is jou lijf en je hebt er maar 1 en je bent mama je kindjes willen ook een mama die in bepaalde mate met hun dingen kan/gaat doen. En willen geen mama die "niks' meer kan door het werk!
Dus kop op schouders eronder idd maar ik ging pers voor het second opinion tenzij je zelf denkt dat het wel gaat lukken op aangepaste wijze?
Voor hoeveel ga je weer terug trouwens?

Liefs louise

zo dat is echt balen zeg, maar ja je hebt geen baan dus wat moet je nu, je aanmelden bij wat ?neem aan dat je verplicht moet solliciteren. veel sterkte en goed hoor dat je pos blijft ondanks alles, als je eenmaal verplicht werkt en het gaat niet gewoon weer ziek melden

Jeetje zeg!
Hoelang heb je nog recht op uitkering? (zonder zw)
Solliciteren is niet zo´n probleem als je aangeeft wel rustig aan e moeten doen door lichamelijke klachten, tis toch te gek eigenlijk, het stikt van de nederlanders met een bijstandsuitkering/ziektewet die hem niet eens verdienen, dat ze daar eens wat aan doen ipv zo met mensen die daadwerkelijk klachten hebben om te gaan!
Succes meid!
Anders misschien vragen om die second opinion

@mj ik heb 20 maanden recht op ww dus da's op zich ook best wel lang. Het klopt gewoon alleen niet! Ik moet nu dus verplicht gaan solliciteren terwijl ik nieteens lichamelijk kán werken! De UWV arts zal wel denken dat ik het dan maar bij de WAO moet gaan halen ipv de ZW, daar zit ik immers ook gedeeltelijk in sinds de zwangerschap van Margo.... Nou ja, de ww is aangevraagd, het bezwaarschrift ligt in de brievenbus dus nu maar even afwachten wat er gaat gebeuren........ het kan ook nooit eens makkelijk :-(

nee, dat zit niet mee, het lijkt er inderdaad op alsof hij liever heeft dat je het uit een ´ander potje` haalt!

En idd soliciteren met direct moeten toegeven dat je het lichamelijk niet kan, wie neemt je dan aan!

Je had connor meegenomen naar de afspraak toch? Hij zal daar misschien verkeerde conclusies uit getrokken hebben!

Nou ja hopelijk heeft het bezwaar goed resulaat!
Succes met al die rot-instanties

HEY ESZ!
WIJ ZITTEN IN HET ZELFDE SITUATIE.

Ik voel me nog niet helemaal goed,en elke dag heb ik pijn in mijn bekken en rug,maar inderdaad niemand kan ons helpen dus wij moeten zelf oplossen.ik weet hoe vervelen kan
zijn,maar gewoon hopen dat binnekort iets kunnen vinden (werk),ik ben aan het solicitieren en valt tegen.

maar ik heb WW aangevraag en hoopelijk komt werk.
Ik wens jou succes en voorlopig genieten van onze kleintjes die nu leuker woord,omdat komen allerlei mooi dinges :).

Liefs Emi

Uwv is een l*llige instantie. Als je het nodig hebt, keuren ze je niet af en als ze je eenmaal voor 5 jaar afgekeurd hebben, krijg je geen enkele kans op een herkeuring. (in dat schuitje zit ik nu) Heb al schriftelijk 11 keer een herkeuring aangevraagd en wordt zonder pardon afgewezen. Ik weet niet of je ook een gesprek krijgt met een reïntergratie-arts maar die heeft er bij mij destijds voor gezorgd dat ik afgekeurd werd omdat ik simpelweg niet eens meer goed voor mezelf kon zorgen. Laat staan dat ik kon gaan werken. Dus ik zou het uwv bellen voor begeleiding in de vorm van een reïntergratie-arts. Die kijken iets verder dan dat ze hoeven te kijken.

En anders gewoon solliciteren op functies waar je helemaal niet geschikt voor bent. Overgekwalificieerd was bij mij nogal eens het antwoord.

Terug
Bovenaan