geschokt en onzeker

hallo allemaal!!

hoe gaat het met jullie en met jullie zwangerschappen?
vandaag ben ik 15 weken en 1 dag zwanger en heb vandaag gehoord dat mijn bloed goed is.
er valt dus weer een last van me af.
heb er 2 weken op moeten wachten op die uitslag   en eigenlijk kon ik pas morgen bellen maar kon niet langer wachten.
gelukkig is alles goed.
alleen....
ik dacht laatst lekker een filmpje te  kijken, en koos voor de film Jersey Girl met Jennifer Lopez.
in de film is J.lo zwanger en overlijd bij de  bevalling.
natuurlijk een traantje weggepinkt maar dacht er niet zo bij na, het is film dacht ik.
gisteravond  lag ik lekker op de bank een beetje te zappen en kwam op sbs 6 terecht waar hart in aktie net begon.
leuk programma dacht ik bij mezelf dus maar even  kijken.
en meteen het eerste verhaal was het al raak.
over de man die in 36 uur tijd  zowel vader als weduwnaar werd.
met tranen in mijn ogen en diep geschokt luisterde ik naar zijn verhaal.
vreselijk gewoon!!
nou weet ik natuurlijk dat het niet hoeft te gebeuren maar ik werd er een beetje angstig van!!
ik weet ook niet of het vaak gebeurt, dus  als iemand iets weet dan zou ik het misschien makkelijker van me af kunnen zetten.

hoop gauw iets te horen....

liefs...
 
 
Ik zou me er niet te druk om maken, het is een film, zo moet je maar denken. Natuurlijk gebeuren dat soort dingen wel maar als je je van te voren al zo druk gaat maken is het slecht voor jou en je kindje. Komt vast goed!!!!!!!!!

Liefs Ilona (23w&4d)
www.beebieboerboom.tk
 
wij hebben de voorstukjes daarvan ook gezien en vooral mijn man schrok er nogal van. Hij vroeg meteen of ik hem niet in de steek zou laten. Maar ja, dit zijn geen keuzes. Dit is een drama dat een enkeling overkomt. Gelukkig gaat het in de meeste gevallen gewoon goed.
groejtes
greet
 
Terug
Bovenaan