geschokt

A

Anoniem

Guest
Ik neem Oprah altijd op en probeer dan als ik tijd heb de afleveringen terug te kijken. Nu was er een aflevering over dronken rijden en ik ben helemaal in shock. ik zal jullie de details besparen want ik kan er ook nooit tegen maar er was in ieder geval een kindje overleden en daar kan ik dus echt niet meer tegen. Het verhaal van die mensen was zo schokkend dat ik na een half uur gestopt ben met kijken. ik heb de aflevering maar verwijderd maar wat ben je als moeder toch kwetsbaar. ik weet niet of het nog door de hormonen komt of doordat je nu weet hoe het is om moeder te zijn maar ik blijf er maar aan denken. Ga zo maar iets leuks kijken ter afleiding.

groetjes Linda

Hey Linda,

Nu ik jou verhaal lees denk ik te weten welke aflevering dat was. Als het een oude aflevering is (herhaling) over een ongeluk wat na een bruiloft gebeurd is terwijl een groot deel van de familie in de auto zat en een ongeluk kreeg met een spookrijder, weet ik wat er met dat meisje is gebeurd. Verschrikkelijk.
Ik kon m toendertijd ook niet afzien, zitten janken heb ik :(

Idd als mama heb je dat erg snel, als ik al iets heel schattigs zie op tv van andere kindjes moet ik al bijna ontroerd huilen, laat staan als er wat ergs met een kind gebeurd. Ik hoop nooit maar dan ook nooit zo iets verschrikkelijks mee te maken.

Soms kan ik er gewoon niet van slapen, erg he, dat heb ik nooit gehad!

Groetjes Evelien

Hoi Evelien.

Inderdaad was het die aflevering. Echt gewoon veel te erg. Ik zie nu steeds een beeld voor me van die moeder. Wou dat ik het nooit gezien had. Ik heb Marissa maar een extra dikke knuffel gegeven toen ze wakker was.

groetjes Linda

Ik heb ook stukjes hiervan gezien!!
Verschrikkelijk!!

Helaas is mijn schoonmoeder ook zo'n zuiplap en stapt zonder zich te schamen met een fleswijn op in de auto!! En dan vind ze het raar dat ze niet mag oppassen..................

Hoi Sylvester,

Ik heb ook echt geen enkel respect voor mensen die met alcohol op achter het stuur stappen. Ze brengen niet alleen zichzelf in gevaar maar ook de mede weg gebruikers die nergens om vragen. Echt verschrikkelijk. Mijn ex reed ook altijd met alcohol op en precies daarom is het ook mijn ex.

groetjes Linda

Nee ik ook niet! Ik heb er zelf een gruwelijke hekel aan!
De mensen die het wel doen vinden zich zelf vaak nog goed rijden ook.......dat snap ik nooit. En onder tussen hebben ze geen idee wat voor gevaar ze op de weg zijn.

Terug
Bovenaan