Geschop!!!

Hoi, ik voel het ook al een tijdje bewegen..en sinds een paar weken kan m'n man het ook voelen erg leuk..
Gisteren zag ik het ook aan m'n buik zelf..
Weet alleen niet of het handjes of voetjes zijn of hoe de kleine dan ligt.

liefst leewtje,
23 wkn

Hoi allemaal,
Ook ik voel al enige weken geschop en het is nu sinds een dag of 10 ook zichtbaar aan de buitenkant af en toe plopt mijn buik even omhoog. Mijn man voelt het nu ook bijv. als hij zijn arm over mij heen legt. Grappig hè? Om dat zo te voelen. En toch blijft het ook vreemd dat je buik zo een eigen leven leidt ;)

Groetjes Macka

Geweldig he! de eerste keer denk je nog, wat was dat nou precies en nu weet je duidelijk dat het de baby is. een handje of voetje heb ik nog niet kunnen onderscheiden maar mijn buik is af en toe heel duidelijk in beweging! zelfs met kleren aan kun je van alles zien bewegen.

ben ook beniweuw wanneer de baby zich gaat omdraaien en of ik dat kan zijn, hij ligt nu nog met de voetjes naar beneden. dat is geen probleem, ben nu nog maar 25w zwanger.

groeten Petra

Hallo meiden,

Ik voel geregeld van binnenuit geschop. Aan de buitenkant is nog niet zo heel veel te zien. Ben 25 weken zwanger, dus het zal binnnenkort wel komen.

Groetjes

Corrie

Haai ladies,

wat geweldig he?! Zo bijzonder... Ik zie het sinds vrijdag ook, mn buik gaat - vooral 's avonds als ik rustig in mn bedje lig - lekker heen en weer. Apart! Heb t al vastgelegd op de video.
Leuk leuk, ook vooral voor manlief dit soort dingen!

Groetjes Janneke

Elke avond als ik ga slapen ga ik even heerlijk met mijn handen op mijn buik en dan komt hij vanzelf naar mijn warme handen toe. Dit heb ik bij mijn dochtertje ook gehad, erg leuk!

Vandaag was het trouwens op mijn werk een drukte van jewelste (in mijn buik) vooral als ik met mijn buik te dicht tegen het bureau aan zat, dan werd er geschopt.....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan