geschrokken en emotioneel

Hey meiden,

Ik ben me gister avond rot geschrokken... Gisteren heb ik na best een lange tijd weer eens sex gehad (was er hiervoor gewoon te moe voor) en meteen na het vrijen verloor ik oud bloed! Nou had ik hier en daar wel gelezen dat oud bloed verlies opzich geen rede voor ongerustheid is, maar maakte me toch wel zorgen. Heb al twee zoons en bij beide zwangerschappen heb ik dit nooit gehad.
Van schrik gaan speuren op google voor geruststelling, toen ik aardig wat positieve dingen had gelezen en weer naar boven wilde gaan kreeg ik zwarte vlekken voor mijn ogen en moest ik gaan liggen op de bank. Uiteindelijk toch weer boven gekomen en na lang woelen in slaap gevallen en vannochtend verloor ik nog een keer oud bloed. en daarna is het gelukkig gestopt!
Wel de vk voor de zekerheid ff gebeld en door haar gerustgesteld.

Op dit soort momenten mis ik mijn moeder alleen onwijs erg! In 2009 is zij aan de gevolgen van kanker overleden (en ze was pas 61!). Wij waren altijd ontzettend close en zij is altijd erg betrokken geweest bij mijn zwangerschappen en was ook bij alletwee de geboortes... Zo raar om nu een zwangerschap door te maken zonder haar erbij en in de weet dat ze niet bij de bevalling zal zijn.

Sorry voor het lange verhaal, maar het voelt goed om het even van me af te schrijven!

Liefs,

Dat is wel ff schrikken ja... denk dat ik er ook niet gerust op zou zijn...

Gelukkig is het nu weg, en heeft de VK je ook gerust gesteld...
Lekker genieten nu van elkaar, en tussen de lakens ook lekker genieten maar wel rustig aan he ;-)

Hej meid,

Kan me voorstellen dat je schrikt! Gelukkig heeft de verloskundige je weer gerust gesteld!

En lijkt me inderdaad emotioneel om nu als, mee te, maken zonder je moeder, terwijl ze er vorige keren werk was voor raad en advies en gewoon er voor je was!

Liefs

Schrikken hé! Ik had het toevallig van de week ook, maar dan ineens zonder aanleiding. Ik schrok ook heel erg. Heb de verloskundige gebeld, maar niks aan de hand. Het komt best vaak voor.

Liefs

Hey wijfie, dacht al dat ik je hier zou kunnen vinden! Zowel bij milou als norah heb ik bloedverlies gehad! Zal vast goed gaan hoor! Gelukkig heb je 3 lieve Verloskundigen die je goed gerust kunnen stellen.
Wanneer kom je weer is op de koffie ;)

Kizzzz

Dank voor jullie medelaven en lieve woorden!
@knutseljuf: hihi, zo kun je me idd ook bereiken ;-)
Ik ben deze week nogal druk en weet niet welke ochtenden jij thuis bent... bericht je wel ff op fb of met sms! xx

Terug
Bovenaan