Geschrokken maar toch opgelucht

Ik ben op advies v/d gyn de pil gaan gebruiken om na keizersnee t,eerste jaar niet zwanger te worden en op 2 gezonde kids een jochie en meisje v 3 en 3 maanden en m,n zwangerschappen en bevallingen niet kado zyn gegeven en m,n man en ik niet zo jong meer zyn vinden we t,zo eigenlyk wel mooi maar k,was bang dat k,alweer zwanger zou zyn geraakt door de pil heen omdat tydens de 1e 2 stopweken de menstruatie meteen op gang kwam maar nu niet t,begon gister gelukkig t,kindje zou welkom zyn geweest maar vooral de laatste zwangerschap en bevalling wat op keizersnee uitliep was geen pretje dat hoe stom t,klinkt k,erg bly dat k,ongesteld werd wat een verhaal he

Hier nog geen menstruatie doordat ik nog borstvoeding geef. Gebruiken wel voorbehoedsmiddelen want nu al weer zwanger raken zou niet fijn zijn. Aan het zwanger worden ging voor ons een heel ziekenhuistraject vooraf, maar dat zegt niets voor een volgende zwangerschap. Voor het zelfde geld lukt het nu wel snel. Eerst maar even van deze meid genieten!!!

Ben nu ongesteld en weet weer wat ik gemist heb pff. Wij gebruiken alleen een condoom en moet er nog niet aan denken om weer zwanger te worden.Ik wil een spiraaltje maar kon hem pas laten zetten als ik ongesteld was. Dit duurde even. Heb ook een kijzersnee gehad en heb nog wel even nodig om weer in conditie te komen. Mijn gynocoloog zei dat je naar zes weken gewoon weer zwanger mag worden.lichamelijke kan je dat wel aan maar geestelijk waarschijnlijk nog niet zei hij.

Ok zo zie je maar dat t,by iedereen anders is maar heb 2 keizersnede,s gehad door verschillende artsen die zeiden beiden t,zelfde maar k,zou er ook niet aan moeten denken

Ik geef BV en ben daardoor ook nog niet ongesteld geworden. We gebruiken wel een condoom want ik moet er niet aan denken om weer zwanger te worden. Ook stond jaren geleden de optie op morning-after-pil of abortus heel misschien nog wel open. Maar nu absoluut niet meer als je ziet wat voor moois er uit dat klompje cellen groeit!

Ik wil voorlopig nog BV blijven geven, maar dan mag je geen pil gebruiken toch? Een spiraaltje wil ik niet, dan zijn er verder geen opties toch? Nuvaring ook niet?? Weet iemand hier daar iets van?

nou de morning after pil ga ik niet gebruiken en ik ben tegn abortus dat blijft gewoon moord en ik heb voor 5 jaar terug 2 miskramen gehad waarvan ik met 1 al op de helft was en dat is zo heftig en het is ook tegen m,n principes spiraaltje heb ik in het verleden gehad dat kwam er spontaan er weer uit met nuvaring heb ik geen ervaring

Terug
Bovenaan