geschrokken na afspr vk

Heej meiden,

Ben maandag bij de vk geweest en ben geschrokken: heb alle zwangerschappen een hele lage bloeddruk gehad en tot nu toe ook deze onderdruk was max 70. Ineens was ie 90! Moest meteen urine laten testen (was gelukkig goed) en bij klachten moet ik meteen bellen.. Ze waarschuwde dat ik echt rustiger aan moet doen.. Beeb is heel diep ingedaald en ze schat m ook weat groter dan mn vorige kids en denkt dat ie eind van de week er wel zal zijn.. Op zich niet zo verontrustend maar ik had me daar echt nog helemaal niet op ingesteld.. Wilde nog allerlei klusjes doen, van t weekend nog allerlei leuke dingen.. moest dus geestelijk echt even een knop omzetten, stom he... Ik ben 38 w en 4 dagen dus t zou natuurlijk vrij normaal zijn... maar toch.. Heb gisterochtend hulptroepen hier gehad en als een gek wiegje opgemaakt en was gestreken etc dus ben nu iets rustiger in mn hoofd.. Zijn er meer meiden die dit hebben?

Liefs mvtwee

hoi.ja ik heb het 2 weken geleden meegemaakt ,ook van 70 ineens naar 90/95 ook urine onderzocht ctg etc.maar alles was ook goed .
heb het rustig aan gedaan en maandag was mijn bloeddruk imeens weer 125/75 gelukkig ,dus hoop dat het voor jou met rust ook overgaat!!
gr

Hoi,

kan me voorstellen dat je geschrokken bent van
je bloeddruk. Ik heb namelijk ook nooit een hoge bloeddruk. Wel fijn dat de baby is ingedaald, en dat de verloskundige verwacht dat de baby er aan het eind van de week is. Maar begrijp ook dat je nu alles nog snel in orde wilt maken. Probeer het een beetje rustig aan te doen.

Xxx

Oh das idd schrikken, Heb er geen ervaring mee, moet zometeen wel weer naar de VK, dus ben benieuwd.
Idd even rustig aan doen, en wat spannend dat ie er waarschijnlijk deze week al is!!! Daar hoop ik bij mezelf (40+1w) ook op haha.

Pff da's wel even schrikken, maar je bent er toch klaar voor! De baby heeft eigenlijk niet zoveel nodig, je kan het vast (ook deze keer!)

Mijn vk dacht vorige week ook dat hij er al zou zijn, maar dat heeft ze dan toch verkeerd gedacht :)

Dat was dus ff schikken en slikken tergelijk.Kan me voorstellen dat je planning in de war geshopt is maar je krijgt er wel iets prachtigs voor terug natuurlijk.
Nou meid sterkte voor het echte werk.
liefs nice

Dat was dus ff schikken en slikken tergelijk.Kan me voorstellen dat je planning in de war geshopt is maar je krijgt er wel iets prachtigs voor terug natuurlijk.
Nou meid sterkte voor het echte werk.
liefs nice

Knap van de vk dat ze kan voorspellen dat de baby er eind deze week zal zijn, ben benieuwd! Kan ook nog wel 2 weken blijven zitten hoor... laat je niet gek maken en verwacht niet teveel van zo'n uitspraak.
De bloeddruk en vooral de onderdruk stijgt in de laatste weken inderdaad, heel normaal en als je urine goed was zou ik me nog geen zorgen maken hoor. Lekker je rust nemen is altijd goed en als je je goed voelt, gewoon nog even genieten!

Terug
Bovenaan