Geschrokken, net bruine afscheiding, 9 weken zwanger.

Pffff net geschrokken toen ik naar de wc ging, bruine afscheiding bij het afvegen. Ik heb bij mijn vorige 2 goed verlopen zwangerschappen ook 2x bruine afscheiding gehad en zelf een beetje bloed, maar toen was ik minder ver zwanger. Nu ben ik 9.1 wk zwanger. Ik heb 3 goede echo's gehad met 6.3 7.3 en 8.3 weken. Twee miskramen gehad hiervoor.
Ik wordt er toch wel weer onzeker van hoor...... hopelijk is het morgen over. De termijnecho is pas over 10 dagen.

Het kan enkeling haarvaatje zijn waar gesprongen is. Ik heb dat zelf met zes weken gehad. 
Ik kon toen direct bij mijn Vk terecht en die heeft net zo lang gezocht totdat ze het hartje goed in beeld had. Ik mocht toen iedere week terugkomen om mijn zorgen weg te nemen.
nu dik een jaar later is dat kleine hartje dik 10 kg schoon aan de haak
die rustig aan en bel indien je daar behoefte aan hebt je Vk

Hihi 10 kg ??. Het is heel licht bruin, lijkt op verkleurde afscheiding. Ik wacht het vandaag even af en anders bel ik inderdaad de verloskundige. Gelukkig ook lieve mensen die je zorgen weg willen nemen ?. Bedankt voor je reactie. Groetjes 

Innestelingsbloeding kan niet meer’ maar een contactbloeding zou kunnen. Bij twijfels altijd de verloskundige bellen. Beter 10x te vaak dan 1x te laat. Ik kreeg het toen bij mijn dochter heel vaak’ na niezen’ bukken’ vrijen’ de grote boodschap’ fietsen en na het overgeven (waar ik veel last van had) ook bloedingen door de druk. Maar toch een kerngezonde dochter. De verloskundige kan zorgen dat je een spoedecho krijgt. (TIP) kijk niet teveel op internet’ want daar wordt je alleen maar angstiger van en dan krijg je stress en dat is vaak nog slechter voor de baby als een bloeding. 

Hallo dames, gelukkig is het bij een beetje gebleven, hopelijk blijft alles goed gaan. Nog 9 volle dagen wachten en dan weer een echo. Als het zo blijft gaan, dan wacht ik op die echo.
Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes

Terug
Bovenaan