A
Anoniem
Guest
He Hallo!
Wat ben ik geschrokken vannacht zeg!
De babyfoon staat op de kamer bij ons en staat erg hard, wij willen nog wel eens niet wakker worden.
Maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik binnen een paar seconden wakker was en ook bij de kleine op de kamer stond.
Het geluid wat ze maakte vannacht dat kende ik niet, en het klonk als stikken..
Toen ik in een recordtempo bij d'r was begon ze net een beetje paarsig te worden in d'r gezichtje..
Haar hoofdje lag helemaal scheef!
Ik heb d'r als een gek uit bed getrokken en eerst maar eens rechtop gehouden..
Daar kwam het gelukkig goed door los..
Enorm veel slijm zat d'r in de weg.. Het was schijnbaar zoveel dat ze het niet meer in kon slikken..
Je kunt misschien wel nagaan dat ik de rest van de nacht krom in bed heb gelegen en bijna niet geslapen..
Gelukkig heb ik even afleiding, ga zo even lekker naar de kapper.
x Lies
Wat ben ik geschrokken vannacht zeg!
De babyfoon staat op de kamer bij ons en staat erg hard, wij willen nog wel eens niet wakker worden.
Maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik binnen een paar seconden wakker was en ook bij de kleine op de kamer stond.
Het geluid wat ze maakte vannacht dat kende ik niet, en het klonk als stikken..
Toen ik in een recordtempo bij d'r was begon ze net een beetje paarsig te worden in d'r gezichtje..
Haar hoofdje lag helemaal scheef!
Ik heb d'r als een gek uit bed getrokken en eerst maar eens rechtop gehouden..
Daar kwam het gelukkig goed door los..
Enorm veel slijm zat d'r in de weg.. Het was schijnbaar zoveel dat ze het niet meer in kon slikken..
Je kunt misschien wel nagaan dat ik de rest van de nacht krom in bed heb gelegen en bijna niet geslapen..
Gelukkig heb ik even afleiding, ga zo even lekker naar de kapper.
x Lies