geschrokken zeg!

A

Anoniem

Guest
He Hallo!

Wat ben ik geschrokken vannacht zeg!
De babyfoon staat op de kamer bij ons en staat erg hard, wij willen nog wel eens niet wakker worden.

Maar ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik binnen een paar seconden wakker was en ook bij de kleine op de kamer stond.
Het geluid wat ze maakte vannacht dat kende ik niet, en het klonk als stikken..

Toen ik in een recordtempo bij d'r was begon ze net een beetje paarsig te worden in d'r gezichtje..
Haar hoofdje lag helemaal scheef!
Ik heb d'r als een gek uit bed getrokken en eerst maar eens rechtop gehouden..
Daar kwam het gelukkig goed door los..
Enorm veel slijm zat d'r in de weg.. Het was schijnbaar zoveel dat ze het niet meer in kon slikken..

Je kunt misschien wel nagaan dat ik de rest van de nacht krom in bed heb gelegen en bijna niet geslapen..

Gelukkig heb ik even afleiding, ga zo even lekker naar de kapper.

x Lies

woow shit jij zal echt geschrokken zijn!! gelukkig was je op tijd bij dr voordat er ergere dingen waren gebeurd misschien..

ik zou het wel even in de gaten houden met dat slijm als ik jou was want er schijnt een virus te zijn wat ook met slijm te maken heeft..

sterkte met je meisje!!

Liefs Pascale

Wat een eng verhaal!!!
Gelukkig werd je er wakker van en was je op tijd bij haar! Heeft ze meer last van slijm of was het een eenmalig iets? Het is misschien een idee haar ook iets meer met haar hoofd omhoog te leggen. Je zou een kussen of een dik boek aan het hoofdeind onder het matras kunnen leggen. Dewi slaapt 's nachts bij ons op de kamer, dan kan ik haar goed in de gaten houden... ze spuugde erg veel dus bij het CB raadde ze aan om haar wat meer met haar hoofd omhoog te leggen.
Wellicht kun je het ook navragen bij jouw CB...

Ik hoop dat het verder wegblijft! Het lijkt me verschrikkelijk om zo wakker te moeten worden!!

Liefs Cathelijne

hi

wat verschrikkelijk, het zal je maar gebeuren zeg.
heb je ook nog de dokter ofzo gebelt.

maar goed dat je nu wakker werd.
sem ligt halve meter naast me, maar ik denk dat ik na dit verhaal ze bed nog naar me toe trek.

xxx martine en sem

Hoi Lies,

Jee, inderdaad wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!! Maar goed dat die babyfoon zo hard stond.
Wij hebben Yanna ook naast ons bed staan. Ze geeft namelijk bijna geen kik en is een heel stil babytje. Ik hoor nu wel elk zuchtje en zo maar slaap wel wat geruster dan als ze op haar kamer ligt.
Mijn zoontje sliep trouwens wel na een week al op zijn kamer hoor maar die was toen veel luidruchtiger.

Hopelijk was dit een eenmalig iets bij jullie!!

Groetjes,
Rosanne

Met Shenaya gaat alles goed verder!!
Ze heeft de hele dag nog geen slijm op d'r keel verder gehad dus of het allemaal los kwam en ze het vannacht kwij moest?! Geen idee!

Heb geen dokter gebeld want het gaat nu beter..

Jammer genoeg hebben wij een kleine slaapkamer dus kon ze niet bij ons op de kamer.

Ga vannacht denk ik maar op de stoel naast d'r bedje slapen

Oei, dat is idd behoorlijk schrikken zeg. Wat goed dat je zo aanvoelde dat er wat aan de hand was....

Is afgelopen nacht alles goed gegaan?

Groet, Juul  

Terug
Bovenaan