Geschrokken!!!!!

Hoi allemaal,
ik ben nu 6 1/2 wk zwanger en had afgelopen zaterdag ook boedverlies en bruine afscheiding daarbij ook nog heel veel krampen. Heb 1e hulp gebeld en mocht langskomen voor een echo. De gynocoloog zei voor 75% zeker dat ik weer(2e X) een miskraam zou krijgen.
Moest zo ie zo dinsdag ook nog voor de echo en dinsdag was alles foed hartje klopte en het vruchtje zag er prima uit.
Wat een lul he die arts hebben wij ons voor niets al die dagen ongerust lopen te maken.
Nu eindelijk genieten!!
 
hoi iderdaad wat een ...... hij mag wel wat tactvoller met zijn zwangere dames omgaan die bij hem lopen zou mijn dokter echt niet zijn ,ik hoop niet dat het jouw vaste dokter is??? anders gauw op zoek naar een ander hoor
 
Misschien was hij jou toch aan het voorbreiden op het ergste.
Ik zeg dit omdat het mij vorig jaar maart ook overkwam. Bij 5 wkn werd er ook gezegd we zien niets, en toen wel, toen weer niets en later bleek het toch een windei te zijn. Niet zwanger dus alleen een vruchtjezakje is aangemaakt verder niets.
Ik heb volgens mij in een maand tijd 6 echo's gehad, ook omdat de testen positief waren maar het vruchtje groeide maar niet.
Heel veel suc6, ik hoop dat het nu wat rustiger gaat en dat je kunt genieten van een hele leukeperiode.
 
Gister hebben mijn vriend en ik de eerste echo gehad. De huisarts heeft weken geleden tegen me veteld dat ik 6 weken in verwachting ben, ondertussen dus 9,3 weken. De echo liet echter een ander beeld zien. Ik ben nu pas 6,2 weken zwanger en het vruchtje is aan de kleine kant, namelijk 0,56 cm groot.
Het hartje klopt wel fanatiek en verder zit het goed genesteld in de baarmoeder.
Nu moet ik over 6 weken terug komen voor een extra echo.
Toch ben ik erg geschrokken van de echo. Allereerst door het gegeven dat ik minder lang in verwachting ben dan voorspeld. Daarnaast is het vruchtje nog zo klein. Als ik op de website "embryostadia" kijk, zie ik vruchtjes van 44 dagen die 1,8 cm zijn.
Graag jullie reacties op mijn verhaal, want ik maak me toch een beetje zorgen.

groetjes Suzanne
 
Waarom is die arts nou een lul? Je hebt kennelijk geluk gehad en bij de 25% gehoord waarbij het wel goed gaat, maar ik vind het helemaal niet verkeerd dat hij de reele kansen weergeeft, dan kun je je op het ergste voorbereiden.
Fijn dat het allemaal goed is, geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan