A
Anoniem
Guest
Ik ben inmiddels een week overtijd en krijg morgen te horen of ik a.s. wodag een snede krijg of dat het toch gewoon mag gebeuren. Kwam ik vandaag bij de dokter om dat mijn zoontje ontstoken ogen heeft. Wat blijkt? Het pus uit zijn ogen komt van zijn oren vandaan. Hij heeft een infectie die erg gevaarlijk kan zijn voor een pasgeboren baby. Mocht de baby vandaag of morgen komen en ik op de normale manier bevallen... moet mijn zoontje voor zoiezo 3 dagen het huis uit. Het liefst een week... aldus de huisarts. Ik vind dit zo erg! Hij is nog zo klein en totaal niet gewend om bij anderen te slapen. Mijn ideale kraamtijd was ingedachten... heerlijk genieten met zn 4tjes. En niet zonder onze oiudste zoon. Ik maak me zo'n zorgen. Leg zo;n ukkie van 1 maar eens uit, waarom hij niet thuis kan zijn en waar maam is. Als ik wel een snede krijg, dan kan mijn zoontje wel in zijn vertrouwde omgeving krijgen omdat ik in het zieknhuis ligt. Maar dat betekend dat ik hem een paar dagen niet kan zien
Mijn laatste loodjes worden er niet leuker op. Heeft iemand hier wel eens vaker van gehoord? Misschien heeft de huisarts het verkeerd?
Mijn laatste loodjes worden er niet leuker op. Heeft iemand hier wel eens vaker van gehoord? Misschien heeft de huisarts het verkeerd?