geschrokken

ik ben vanochtend zo geschrokken, onze dochter is van de commode gevallen. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar in ene lag ze op haar buikje op de grond. Ik weet nog dat ze op haar rug lag en bezig was om te draaien en dat ik haar wilde tegenhouden.

Volgens mij is er niets met haar, maar ik ben nog nooit in mijn leven zo erg geschrokken als vanochtend

corina
 
ik kan me enorm voorstellen dat je erg schrikt, ik denk dat dit ook wel een van de grote angsten zijn die een ouder heeft. Hoe goed we opletten, een ongeluk zit in eenklein hoekje. Ik zou voor de zekerheid wel kontakt met de huisarts opnemen.
Groetjes, Corina
 
Dit overkomt iedereen een keer (zoiets dan...). Voel je vooral niet al te schuldig. Gelukkig dat alles goed is. Je moet het wekadvies opvolgen. Dat betekend je kindje elke 3 uur even wakker maken, als hij/zij reageert en je even aankijkt mag hij/zij meteen weer verder slapen. Dit om te controleren of er geen inwendige bloedingen zijn. Na 24 uur vervalt het wekadvies.
 
Hallo, ik kan me goed voorstellen dat je je schuldig voelt. Geloof me, er zijn zoveel gezinnen waarbij het gebeurd... Ook bij mij. Ik heb ruim 12 jaar in de kinderopvang gewerkt, en ik heb nog nooit een "ongelukje" gehad. Thuis ben ik bijna gevaarlijk... Mika is bv van de bank gevallen. En ik zat er notabene naast!
Gewoon opletten of je niet iets anders merkt aan je kindje, of ie wel goed allert blijft, of ie niet gaat spugen, misselijk wordt. Als hij gewoon doet als altijd is er niks aan de hand.
Ik hoop dat je nog wel lekker kan slapen vanavond.
Groetjes, Ingrid
 
Hai hai ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent maar zoals hier boven al gezegd werd, het kan altijd gebeuren voel je je er niet schuldig door! Ik zou inderdaad om het uur even kijken en zorgen dat ze goed allert is. Maaar mocht je twijfelen of het toch niet vertrouwen bel dan gewoon even de dokter beter 10 x teveel gebeld dan 1x te weinig! Ik ben altijd nog al snel overbezorgd dus ik bel zoiezo altjd even al is het maar om te horen wta je al weet. Romi was net een week oud toen mijn vriendin haar de fles gaf Romi moest boeren en sloeg de fles uit de handen en die kwam zo op haar hoofd terecht..ik geinen dat ze nooit meer op mocht passen enzovoort laat ik nog geen 10 min later de afstandsbediening op haar koppie vallen ( hij gleed van het randje van de bank) en toen ging ze keihard huilen, ik hevig over mijn toeren... er was niks aan de hand kinderen zijn ook nog zo flexibel!

Nou maak je niet al te veel zorgen, voel je noet te schuldig en als je het niet vertouwd direct de huisarts bellen

Laat je nog even weten of alles goed is verlopen?

Groetjes Corine
 
Hoi Corine,

Mijn man is het ook een keer gebeurd. Hij heeft een week nodig gehad om een beetje van zijn schuldgevoel af te komen. Wij zijn wel even naar de dokter geweest. Pieter had een flinke bult op zijn hoofdje. Hij is ook zeker een week uit zijn doen geweest. Hij werd huilend wakker en aankleden was een ramp.
Sterkte!
 
Terug
Bovenaan