geschrokken...

Ik liep gistermiddag met Sarah door een parkje vlak bij ons in de buurt. Meestal ga ik linksaf, maar dit keer dacht, ik kan wel weer een rechtsaf gaan, naar de kinderboerderij..

Tegenover mij komt een jongen aangelopen, en die gaat op het bankje zitten.. ik loop er langs en zeg nog netjes 'hoi'. Hij zegt hoi terug.

Ik loop verder en kom nog wat mensen tegen. Ik kijk achterom en ik zie hem achter me aan lopen.. ik dacht nog, het zal toch niet?

Een stuk verderop hoor ik hem aan komen rennen, ik schrok toen al een beetje.. ineens staat hij naast me en zegt dat ik niet moet schreeuwen of wat dan ook. Ineens zit ie aan mn kont. Dus ik zeg rot op!! rot op!! ga weg klootzak! enz..

Er komen 2 kinderen aangelopen en dan loopt hij weg.. ik was toch wel geschrokken maar het ging nog wel..

tot hij weer achter me aan kwam. En weer zit ie aan mn kont en wil ook van voren me aanraken. Ik zeg weer, rot op! vuile klootzak! blijf van me af!
zegt hij dat ik niet de politie moet proberen te bellen!
en ik geef hem een elleboogstoot (helaas niet zo hard!)
dan loopt hij weg, en ik roep hem nog na: je denkt toch niet dat ik bang voor je ben! vuile klootzak, ik bel mooi de politie!!

op dat moment  was ik helemaal niet bang, toch loop ik snel door.. maar dan komt de schrik en begin ik te huilen. Ik bel mijn vriend  Michael, die schrikt natuurlijk ook!

ik heb daarna gelijk de politie gebeld, die was binnen no-time in het park en omgeving aan het zoeken. Ze hebben hem helaas niet meer gezien.

Ze vroegen ook of ik aangifte wilde doen, en dat wilde ik. Ik heb mijn moeder opgebeld of ze wilde oppassen en ben toen gelijk naar het politiebureau gegaan.

Heb eerst een intake-gesprek gehad met 2 mensen van Zedenmisdrijf.
Daarna de aangifte gedaan, dus proces-verbaal opgemaakt enz.
Ze gaan nu ook de media hier inlichten. Ze hopen daardoor dat mensen hem ook hebben gezien en contact opnemen met de politie.

Het gaat nu wel weer, maar de eerste tijd blijf ik uit dat park.
maar damn, ben zo kwaad op hem!
maar ook zo stom van mezelf, ik had zo'n voorgevoel dat het niet goed was!

En ik ben zo blij dat hij mij moest hebben, en Sarah niet heeft aangeraakt.
Anders had ik al mijn krachten bij elkaar gegooid en hem toch proberen in elkaar te rammen!!!!!!!

Ik hoop echt dat hij gepakt wordt, niet om wat hij mij heeft aangedaan. Maar wat als er nog meer mensen zijn, die hij ook heeft aangerand. Ik moet er niet aan denken om volgende week in de krant te lezen dat er een jong kind of vrouw is aangerand, of zelfs verkracht...

gr Monique
mama van Sarah (20-06-2006)

Gatverdegatverdegatver! Wat een klootzak!

En wat goed dat je zo van je hebt afgebeten en hem een elleboogstoot hebt verkocht! Je weet niet wat er gebeurd zou zijn als je dat niet had gedaan. Je hoort ook weleens dat slachtoffers verlamd worden van de schrik. Je weet nu in ieder geval van jezelf dat jij dat niet doet, gelukkig maar.

Ik hoop dat de politie hem alsnog kan pakken door tips van andere mensen die in het park waren. En ga jezelf nu geen verwijten lopen maken, want dat is  enorme onzin.

Sterkte met het verwerken.

De HUFTER!!!

Sabrina

Hoi,

Wat een belevenis! Kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent! Zeker omdat je ook Sarah bij je had.
Maar je hebt het goed aangepakt. Zo voorkom je dat meer mensen dit ws meemaken.  Jammer dat die elleboogstoot niet harder was. Ik hoop dat de politie die vent gauw oppakt.

Ik hoop dat je de schrik gauw te boven bent.
Groetjes, Cathy

hoi hoi
jeetje wat zal jij geschrokken zijn.goed van je dat je aangifte hebt gedaan maar ik waarschuw je wel dat die viezerikken er niet veel voor krijgen.zelf ben ik sexueel misbruikt toen ik 9 was,het was bij een vijver.toen ik thuis kwam heb ik mijn ouders meteen alles verteld en mijn vader is meteen meegegaan naar die vijver.hij zat er nog gewoon,maar rende weg toen ik er aan kwam.mijn vader heeft al zijn papieren meegenomen dus de politie wist wie het was.hij heeft een week vast gezeten,en ik kreeg levenslang.ik zie hem nog wel eens lopen ,hij heeft nu zelfs kinderen!!!!!ik hoop voor je dat hij gepakt wordt maar hou er rekening mee dat hij zo weer vrij is.
heel veel sterkte he.
liefs sil

Hoi

Wat zul je vreselijk geschrokken zijn, maar wat goed dat je je verweerd hebt en de politie hebt gebeld. Wie weet wat er anders was gebeurt. ik hoop voor je dat hij gepakt wordt en dat je ondanks alles toch wel lekker met je dochter kunt gaan wandelen. Misschien eerst lekker samen met je vriend enzo.

groetjes geke

dank jullie wel voor jullie reacties.

Nog steeds voel ik me een beetje onveilig, overal waar ik loop kijk ik achterom.
En ik hou er al een beetje rekening mee dat hij niet wordt gepakt, maar ik ben gewoon blij dat ik aangifte heb gedaan. Zo heb ik toch een beetje het gevoel dat ik sterker ben dan hem.

Op mijn 17e ben ik verkracht door mijn toenmalige vriend en hij kreeg maar een paar maanden voorwaardelijk! hij hoefde niet eens de cel in, dus ik weet wel, dat als het tot een rechtzaak komt, hij misschien alleen maar een boete krijgt ofzo. Of ook een voorwaardelijke straf..
erg toch eigenlijk, die lage straffen hier in nederland..

Terug
Bovenaan