geschrokken

nou hier zit de schrik er nog steeds goed in Mijn zusje van 15 ligt sinds afgelopen vrijdag in het ziekenuis met een trombose been Dit komt eigenlijk bijna nooit voor op zo'n jonge leeftijd Ze weten nog niet hoe ze het heeft gekregen misschien de pil of is het toch erfelijk belast?....kortom nog een hoop onzekerheid   Morgen krijgt ze een nieuwe echo en onderzoeken om te kijken inmiddels verminderd is en of het niet vanuit haar buik komt Ik zou blij zijn als we een week verder zijn en meer weten en dat het in ieder geval verminderd is

mira mv marek en 29 weke zwv ??

Hi Mira,

Ook mijn zusje van begin twintig heeft tromose gekregen.  Bij haar komt het waarschijnlijk door de combinatie pil, roken en de "factor V leiden".

Mijn zusje is gelukkig goed hersteld.
Ik ook dat het allemaal wel meevalt bij je zusje, want ze is inderdaad wel erg jong.

Veel sterkte,
groetjes Charlotte

Hey!

Vriendin van ons was 23 toen zij een trombosebeen kreeg. Schrok zich ook een hoedje om het maar netjes te zeggen... Waarschijnlijk een combinatie van roken en pil en domme pech.
Heel veel sterkte allebei! Je zusje zal niet happy zijn de komende 2 jaar op haar leeftijd vrees ik. Ik denk dat ze 2 jaar lang aan de lange steunkousen vast zit namelijk...
Beterschap voor je zusje!

Liefs, marieke

bedankt voor jullie reacties!
ze mag straks naar huis Ze krijgt inderdaad voor de komende 2 jaar een soort kous aangemeten Maar gelukkig is het gevaar inmiddels geweken De ooraak is ook bekent het is voor 80 % erfelijk belast en die overige 20 % is dus versterkt door de pil Als ze van de bloedverdunners af is moet ze daar dan ook mee stoppen Maar omdat ze dus ook nog is de pech had dat ze net deze week haar menstruatie had moet ze hem nu wel even blijven slikken anders zou ze teveel bloed verliezen.
Maar ben weer een beetje opgelucht hier Maar het zal haar ben ik bang de eerste jaren nog wel even bezig houden

Terug
Bovenaan