geschrokken...

Hallo allemaal,

Ben net zo geschrokken! Sarah spuugt al sinds gisteravond veel, net spuugde ze weer en er zat allemaal bloed bij! Ik heb net even met de huisartsenpost gebeld, volgens hen kon het geen kwaad en was er een adertje gesprongen bij spugen. Klinkt wel logisch maar ik maak me toch wel zorgen, ga telkens ff kijken of alles goed is!

Liefs van Liset, mama van Sarah 20-04-07

Jee..... das schrikken, dan zou ik ook constant even kijken of het goed gaat. Ik hoop dat het echt een gesprongen adertje is en dat alles verder in orde is.

Groetjes Ilona

hoi hoi

jayla heefd dat ook gehad
die spuugde al vanaf de vierde dag heel erg hele flessen kwamen terug ze is er ook twee keer bijna ingebleven dat mijn mannetje met zijn pink in haar keel deedt zodat ze begon te spuugen op een gegeven moment spuugte ze ook puur bloed meteen naar de eerste hulp toen gegaan en daar bleek dat ze reflux had en dat haar keeltje door al het spuugen schraal was geworden en toen waren er ardertjes geknapt

nu heeft ze friso comford en ze heeft het nooit meer gedaan ze spuugd nu eigelijk helemaal niet meer alleen als ze te gulzig is

zou het gewoon even aankijken en als het erger word bel je huisarts gewoon nog een keer daar zijn ze tenslotten voor

groetjes mariella

Terug
Bovenaan