geschrokken

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
we waren gisteren op visite bij een vriendin van me en onze kids waren lekker aan het spelen (de oudste) ineens wordt er keihard geroepen schrok me dood is het jongste kindje van 2 en een half aan het stikken in een snoepje jeetje stond helemaal te huilen en te trillen voor mij gevoelduurde het wel een half uur in plaats van een paar minuten.
gelukkig kregen ze het snoepje eruit ben me echt rot geschrokken!!
meteen die snoepjes van die hamburgetjes van de lidl weggegooid en tegen mijn zoontje gezegt dat hij die absoluut niet mocht eten.
was me het dagje wel genoeg meegemaakt voor het komende half jaar.

groetjes,
marike

Jeetje, echt vreselijk zeg!!! kan me voorstellen dat je je echt rot geschrokken bent, nu weer alles oke??

Liefs esther

Jeetje mina... ja.. kan me voorstellen dat je je kapot bent geschrokken. En meteen de snoepjes de deur uit hebt gedaan.

jeetje toevallig mijn dochtetje van bijna 3 stikte ook zowat in die hamburgertjes van de lidl een maandje geleden levensgevaarlijk die dingen ik was me toen ook rotgeschrokken
mischien wel maar aan de liddl melden????
gr marijek

Ik krijg altijd vreselijkle kippevel van zulke verhalen..... Ik heb het namenlijk zelf als kind meegemaakt. Bijna gestikt in een toverbal. Nou, ik kan je zeggen dat dat geen pretje is! Ik heb heel lang geen snoepjes durven eten (das wel weer handig) En als ik kinderen met een lolly of zo zie lopen/rennen, krijg ik het helemaal benauwd! Brrr

Lien.

Terug
Bovenaan