Geschrokken!

A

Anoniem

Guest
Nou lieve allemaal....mijn vriend en ik hebben wat angstige momentjes beleefd vrijdagavond...
Vrijdag begon in eerste instantie  goed!
Ben nog even naar de stad geweest de laatste dingetjes kopen, en ik voelde ons kleine meisje nog even druk bewegen toen ik in de bus zat.
Dat was rond een uur of 11.30 uur, en vanaf dat moment was het ook de laatste keer dat ik haar voelde...
S`middags maakte ik me nog niet zo druk, was elke keer in beweging, maar s`avonds toen ik rustig op de bank lag, wederom geen leven.
Wat ik ook probeerde, het bleef rustig.
Op dat moment begon ik me wel druk te maken, normaal is ons meisje ontzettend druk,de hele dag door en nu totaal geen reactie.
Uiteindelijk toch maar de vk opgebeld en die beloofde meteen te komen, met 5 min stond ze ook voor de deur.
Ze heeft meteen gezocht naar het hartje, en dat was gelukkig goed!
Wel werden we doorverwezen naar het ziekenhuis voor een ctg en echo, want ook zij kreeg er geen beweging in, en dat terwijl er maar iemand aan mijn buik hoeft te zitten, of je krijgt reactie.
Vervolgens 2 uur in het ziekenhuis aan de ctg gelegen, ontzettend zenuwslopend
Ik vond het echt vreselijk om dat hartje elke keer te horen, als het iets te snel ging, of te langzaam schrok ik me wezenloos.
Begrijp me niet verkeerd, het hartje horen is elke keer weer geweldig, maar op dat moment zat ik voortdurend in de stress.
Echo zag er goed uit, dus gelukkig geen rare dingen!
En op de terugweg voelde ik ons meisje weer als vanoudsdus een lekker eigenwijsje!

Liefs

Wat naar inderdaad dat je ineens geen leven meer voelde! Gelukkig dat je snel geholpen bent en meer zekerheid hebt gekregen na je bezoek aan het ziekehuis. Stres is ook niet bevorderend voor je baby...
Succes nog de komende dagen!

groetjes Cathelijne

Verschrikkelijk he zo'n ctg, iedere keer als je baby beweegt valt de hartslag weg of gaat veel te snel, en dan lig je daar, zusters zijn dan in geen velden of wegen te bekenen!! Is ook niets voor mij.
Was ook erg blij toen zei zeiden dat alles er heel goed uit zag!!

Nou, ik hoop dat je eigenwijze kleintje nu een beetje meer aan jou denkt, en je nog even rustig laat genieten!!

Liefs Hilma

Heerijk is het als je weet dat alles goed gaat met de kleine.
Ik heb het zelf vorige week gehad, nadat ik maandag bij de VK was geweest voelde ik die donderdag ook geen leven meer.
Heb zelf 3 kwartier aan de CTG gelegen en heb ook een uitgebreide echo gehad.
Gelukkig voel je nu wel steeds de kleine.
Geniet er maar lekker van de laatste loodjes.
Hopelijk voel je de kleine elke dag een paar keer bewegen.

xxx Diana

Jee, Sarah, das wel schrikken inderdaad. Ik herken het wel hoor. Als ik de kleine een tijdje niet voel ga ik me ook ongerust maken. Maar tot nu toe maakt ze zich dan wel weer binnen 5 min. bekend....

En die CTG is ook niet goed voor je gemoedsrust. Heb er (helaas) al meerdere keren aan gelegen (ook bij Quentin hoor). En elke keer als de hartslag naar 180 gaat of omlaag en er gaan alarmbellen rinkelen dan schrik je je wezenloos. je durft je dan bijna niet meer te bewegen..... Terwijl ze die hartslag ook heeft als je nu gewoon thuis bent en hier niet bewust van bent!!

Nou meid, gerustgesteld en de laatste dagen door!!

Gaat helemaal goedkomen!!

liefs,
Rosanne

Terug
Bovenaan