Vanmorgen lag ons dochtertje op de bank te bellen met een tante. Zie ik ineens dat de binnenkant van haar bovenlip vast zit tussen haar 2 voortanden. Ik dacht, 'he, wat is dat?'. Dus goed gekeken en er zit een behoorlijk stukje bovenlip vast. Met een tandenborstel, wattenstaafje, hand, etc geprobeerd het er van tussen te schuiven, maar dat ging niet lukken. Ondertussen mn moeder aan de telefoon en het leek haar ook niet goed. Dus de HA gebeld. Weet je wat de assistente zei 'ik zou me er maar niet al te druk om maken. Er zijn kindjes met vastgegroeide vingers.' Pfff.... Nou ja. (Vertel mij was, ik ben me rot geschrokken.)
Mag toch vanmiddag nog langskomen. Okay, bij de minst favoriete HA. Ik denk dat ze het los moeten snijden en trekken, maar omdat het haar lip is verwacht ik een bloedbad. Jakkes! Ik ben helemaal geen held wat dat betreft! (Zie mezelf al onderuit gaan terwijl zij me nodig heeft...)
Terwijl ik aan het bellen was, ging ze lekker doktertje spelen. Haha.
Ik ben benieuwd en zal blij zijn als ik vanmiddag weer heelhuids thuis kom.
Mag toch vanmiddag nog langskomen. Okay, bij de minst favoriete HA. Ik denk dat ze het los moeten snijden en trekken, maar omdat het haar lip is verwacht ik een bloedbad. Jakkes! Ik ben helemaal geen held wat dat betreft! (Zie mezelf al onderuit gaan terwijl zij me nodig heeft...)
Terwijl ik aan het bellen was, ging ze lekker doktertje spelen. Haha.
Ik ben benieuwd en zal blij zijn als ik vanmiddag weer heelhuids thuis kom.