Gisteravond leek onze kleine man zich ineens heel erg te verslikken is je wat slijm echt geen idee. Pfff ik schoot lichtelijk in paniek want ja ons mannetje begon mega te zweten en werd knalrood en je zag hem gewoon echt naar adem snakken, zo erg en je bent zo machteloos. Gelukkig kwam het na een paar min voor mijn gevoel een half uur weer helemaal goed. Maar hij bleef heel erg snikken en je kon echt merken dat de schrik er goed in zat. Zowel bij hem als bij ons. We hebben hem een flesje gegeven en deze dronk hij gelukkig wel. Lekker rustig bij ons gehouden en toen een lekker badje.
Maar ineens begint hij echt keihard te krijsen en je overstrekken jeetje joh zo hadden we hem nog nooit meegemaakt. we hebben toen toch de huisartsenpost maar even gebeld. Na een aantal vragen te hebben beantwoord kwamen zij tot de conclusie dat hij waarschijnlijk gewoon heeeeel erg kramp heeft gehad en dat kwam elke x weer terug. Ja wat sta je machteloos op zo een moment. De avond hebben we hem lekker bij ons gehouden en de fles van elf uur ging tot op de laatste druppel leeg. Daarna hebben we hem lekker in zijn bedje bij ons op de kamer gelegd en meneer heeft als een roosje geslapen. Pfff wat een schrik. Nu is er gelukkig niks meer aan de hand.
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest t ff kwijt.
Echt wat een schrik zeg hier. pffff.
Liefs tamara
Maar ineens begint hij echt keihard te krijsen en je overstrekken jeetje joh zo hadden we hem nog nooit meegemaakt. we hebben toen toch de huisartsenpost maar even gebeld. Na een aantal vragen te hebben beantwoord kwamen zij tot de conclusie dat hij waarschijnlijk gewoon heeeeel erg kramp heeft gehad en dat kwam elke x weer terug. Ja wat sta je machteloos op zo een moment. De avond hebben we hem lekker bij ons gehouden en de fles van elf uur ging tot op de laatste druppel leeg. Daarna hebben we hem lekker in zijn bedje bij ons op de kamer gelegd en meneer heeft als een roosje geslapen. Pfff wat een schrik. Nu is er gelukkig niks meer aan de hand.
Sorry voor mijn lange verhaal maar moest t ff kwijt.
Echt wat een schrik zeg hier. pffff.
Liefs tamara