Geschrokkenn

Ik ging toen straks naar de wc en bij het afvegen zag ik lichtrood bloed.
O, ik kreeg het spaansbenauwd en zit nu behoorlijk in de rats.
Ik durf bijna niet naar de wc te gaan, maar wil ook wel de hele tijd gaan om te kijken of er iets "te zien valt".
 
Rustig aan, het hoeft niets ernstigs te zijn. Je kan al een bloeding krijgen van hard persen tijdens poepen. Maar voor de zekerheid even je verloskundige bellen. Daar zijn ze voor.
 
Hoeft inderdaad niets te betekenen, maar je hebt het natuurlijk liever niet. Goed advies van Reisa om de verloskundige te bellen.

Succes meid, hopelijk valt het allemaal mee.

Groet,
Julia
 
Hallo geluksmama,

Ik herken dit,ik heb dit namelijk ook gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje(ik was toen 10 weken zwanger)moest toen naar het ziekenhuis voor een echo en alles was gewoon goed,mijn dochtertje zwaaide zelfs met haar handje of ze wilde zeggen hier is alles okè,maak je maa geen zorgen.Nu ben ik 9 weken zwanger van ons 3e kindje en hed ik het ook weer maar nu met 6 weken,ik heb toen de huisarts gebeld en die zei dat het een innestellingsbloeding kan zijn of gewoon een klein bloedvaatje dat kapot gesprongen is tijdens het perssen op het toilet.
Natuurlijk was ik ook geschrokken,maar het was uiteindelijk niks.Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan geruststellen,en dat je een fijne zwangerschap mag hebben,als je je toch ongerust blijft maken moet je gewoon even contact met je verloskundige of huisarts opnemen.

Liefs en sterkte,
 
Kan me voorstellen dat je schrok, heb ik paar weken geleden ook gehad (met bruin bloed). Maar alles was goed, maar bel inderdaad verloskundige of huisarts even. Dat kan je erg geruststellen.
Sterkte en ik hoop dat alles goed is !

Groetjes, Petra
 
Bedankt voor jullie reacties.
Beetje onsmakelijk, maar 't was idd tijdens het poepen ;-).
Ik ben woensdag 11 weken en al bij de verloskundige geweest 2 weken geleden. Alles zag er goed uit en we hebben een hartje gezien.
Volgende week dinsdag moet ik voor een gesprek naar het ziekenhuis bij de gynaecoloog.
Omdat ik 2x een keizersnee heb gehad.
Tot nu toe nog geen bloed weer gehad, dus ik kijk het nog even een dagje aan.
 
Terug
Bovenaan