gescoord!!

he he eindelijk heb ik leuke broeken gescoord die ook nog goed betaalbaar zijn.Was vandaag even met Vera de stad in. Heb 2 korte broeken en een 3/4 broek gekocht bij miss etam. (34,95 en 24,95) Ook nog 2 hemdjes in aqua blauw en appelgroen (ik houd wel van felle kleurtjes)
Natuurlijk heb ik nog beter gescoord voor Vera.
4 shirtjes + een legging bij de Zeeman (6,20 samen kost geen drol, maar ziet er wel leuk uit) een wit vest van de H&M en 2 broeken (schoenen reus 2e gratis) Nou mijn dag is helemaal weer goed.

Groetjes Daniela

Heerlijk he, ik vind het ook lastig, vooral mbt de zomerwarmte, om wat leuke kleding
te vinden.
En ook ik slaag voor de kids altijd veel vaker en sneller...

Groetjes Manda

gek eigenlijk, was bij mijn moeder ook al zo. Kon ik soms best boos om worden dat ze weeer iets voor ons had gekocht en niets voor zichzelf. Nu ik zelf een kleine heb betrap ik mij er op dat ik hetzelfde doe Hahaha.

Hoi meiden,

ik heb eindelijk ook kleding gescoord, ik heb drie leggings (grijs, zwart en wit) en daarop allerlei tunieken en een rokje met een shirtje!
Doordat mijn buik redelijk laag is, zitten de zwangerschapsbroeken niet lekker, dus vandaar maar wat anders verzonnen! Gelukkig is de mode nu ook wel op leggings met een lang shirt of jurkje erop!

Oja, ik heb ook nog een aantal fantastisch sexy onderbroeken gekocht, haha, die van mijn oma waren sexier volgens mij, maar ja, ze zitten wel lekker!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan