GESHOPT

Hey meiden,

Net terug van de Prenatal! We hebben lekker al geshopt voor onze kleine man.
Was heel gezellig en we hebben hele leuke kleertjes gekocht.
Ook ben ik al met de wieg begonnen samen met mijn schoonzusje erg leuk allemaal.

En jullie ook al geshopt en begonnen met kamertje/wieg?

liefs louise

Hoi,
Wel al wat gshopt, voornamelijk kleertjes op kleur,,haha
Voor de rest heb ik niet veel nodig!
Gister met mijn man besproken dat hij de kamer gaat verven en de kleur kiest (hij weet ongeveer wat ik wil,,hihi)
Ik doe de aankleding van de kamer, ben al flink aan het rondkijken!!
Liefs MJ

Ook ik ben al gaan shoppen. De kleuren voor de kamer zijn bepaald, schilderen doen we komend weekend, als onze oudste is uit logeren. Verder al wat dekentjes/lakentjes gekocht, een luiertas en wat kleertjes.

Heerlijk toch, dat shoppen!

Gr Ingrid

Ik heb nog niks gekocht op een speeldoosje na, heb ook niet veel nodig en wil de echo afwachten (morgen) ben echt super nieuwesgierig of we een jongen of meid verwachten. Als het een jongen is heb ik nagenoeg niks nodig dus dan zal ik me wel kunnen inhouden met shoppen...maar als het een meid is dan gaan alle remmen los hahahaha!

We hebben de baby kamer net af, alle meubeltjes enz.. We waren er al aan begonnen voor we wisten wat het werd dus kozen we voor wit en dan thema winnie de poeh.. nou krijgen we een zoontje:D dus heb nu wat extra dingen gekocht voor in de baby kamer.. Kleertjes heb ik nog niet veel omdat ik alleen wit of creme kon halen, maar heb van de week toch even een paar blauwe rompertjes gehaald:D volgende maand ga ik nog wat kleertjes halen en de laatste dingetjes die ik nog mis.. Zou het wel eerder willen maar goed even wachten op me loon.. hihi maar het is echt leuk shoppen mijn partner word altijd helemaal ongeduldig omdat ik zolang in de winkel blijf;) maar dat is vast herkenbaar...

Terug
Bovenaan