Geshopt.........

Hey meiden,

Tja heel cliche maar vandaag toch ff naar de woonboulevard geweest en daar de prenatal bezocht.
Moest nog wat laatste dingen hebben voor onze kleine man dus ja.....
Hebben nu zo goed als alles in huis voor onze kleine vent.
Nu alleen nog luiers, 1 flesje en flesvoeding en wat verzorgingsprodukten.
Maar dit is het dan ook wel.
Welk merk verzorgingsprodukten nemen jullie?
Ik denk ik die van etos eigen merk ruikt lekker en is goed betaalbaar.
Wat hebben jullie gedaan de kerstdagen?
Wij buiten het shoppen eigenlijk niks heerlijk haha.

liefs louise

Ah fijn is dat, als je alles voor elkaar hebt.
Ik weet eigenlijk nog niet welke verzorgingsproducten ik ga kopen. in het nieuwe jaar maar eens opuit welke lekker ruikt enzo.. vind zwitsal wel altijd erg lekker... maar de prijs he.. :D
Voor de etos moet ik best wel een eindje rijden... heb wel de hema en kruidvat in de buurt.. ik kijk wel ff....

Hoe kan het ook anders wij zijn beide dagen wezen gourmetten.. erg gezellig... :D nu heerlijk op de bank.... :D

Liefs..

Gisteren met mn broers en zussen, vader en vriendin en opa en oma gegeten en vandaag heerlijk een dagje thuis met ons gezinnetje.

Moet nog een heel lijstje afwerken, maar manlief heeft a.s. week vrij en gaan we lekker samen doen want kan vanwege mn bekken e.d. eigelijk geen buggy meer duwen in de stad en een eind lopen.

Ik heb verzorgingsproducten van zwitsal maar dan alleen wasgel, haarlotion (en het restje aan mn handen smeerde ik dan aan de kleertjes ruikt zo lekker) en bodylotion.
Dat is eigenlijk het enige wat ik gebruik is mn ervaring.

Liefs Marina

Gezien de kosten denk ik dat ik voor het eigen merk van Kruidvat ga. Zwitsal ruikt zeker lekker, maar is zo duur. Dat vind ik persoonlijk zonde van het geld. En volgens mij is het verschil tussen etos en kruidvat niet groot, en dan is kruidvat toch echt nog een stuk goedkoper.

Gisteren zijn we rond 4 uur thuis gekomen van de verplichte familiebezoekjes. De rest van de dag en vandaag lekker met z'n drietjes thuis geweest. Cadeautjes onder de boom, spelletjes doen en gourmetten. Ik hou d'r van!

Gr Ingrid

Ik heb bij allemaal alleen zwitsal gebruikt en nog steeds, hij is ook regelmatig in de aanbieding bij bijv kruidvat 2+1 of 2e 1/2prijs, ook neem ik de schampoo en wasgel altijd in 400ml flessen, dat scheelt ook weer en zoveel gebruik je er niet van vind ik!
Verder heb ik eigenlijk alles in huis, moet wel nog wat dingen doen/regelen maar dat kost niet zoveel tijd meer!

Hier een erg rustige kerst gehad, vrijdag konden we niet eens weg, zaten letterlijk ingesneeuwd, dus alles afgebeld! Vandaag ff naar de tante van mn man geweest en net gegourmett met de kids, zo lekker de bank op!!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan