Geslaagd voor de kamer!!

Hoi meiden,

Nou de 2 grootste aankopen zijn gedaan. We zijn ook geslaagd voor de babykamer en de kinderwagen is al binnen. Zijn super blij de kamer komt as donderdag binnen.

Nu komt mijn oom 1ste week van januari onze slaapkamer en de kamer van de baby opknappen en dan kan de inrichting beginnen.

Super blij ermee.

Liefs RH

Wat leuk, wat voor kleur meubeltjes zijn het geworden?
Dat lijkt me echt het leukst om het kamertje mooi te maken en aankleding te doen, ik ben ook begonnen om onze logeerkamer op te ruimen en leeg te maken.
Fijne weekend!

Leuk he!! Wij zijn gister ook op stap geweest nadat ik al wat voorwerk head gedaan met mijn moeder. Mijn vriend vond de spullen (kamertje en wagen) ook helemaal leuk dus is de aankoop defintief geworden :)
Spullen worden in de 2e week van januari geleverd. Dus de 2 weken voor kerst heb ik vakantie en gaan we het kamertje helemaal klaar maken. Heb er nu al zin in!!

liefs

Thnx voor jullie reacties.

Het is idd leuk allemaal spulletjes te kopen. Het zijn blanke houten meubels geworden echt heel mooi. In januari ga ik samen met mijn moeder en beste vriendin de aankleding bij elkaar kopen dan is mijn man een weekje op wintersport met vrienden dus doen we alle 2 leuke dingen haha.

Liefs RH en een fijn weekend

Terug
Bovenaan