Geslaagd voor rokjes

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen even door de stad gesjeesd en ja hoor, ik ben geslaagd voor rokjes. Ook voor de rest van ilona haar collectie trouwens, ha ha.  Vanavond even passen, ik ben benieuwd. Maar toen kwam het volgende probleem; maillotjes. Bij de hem hadden ze niks bijpassends, dus naar de hema. Daar heb ik 1 maillot gekocht, toen nog even bij cena gekeken, maar de maten waren raar dus.....heb ik heel schandalig een supergave maillot gekocht bij een kousenwinkel (7,95!!!!).

x van een blije mama

ps volgende week op pad voor zoonlief. Die moet nog wat broeken hebben

Heerlijk he winkelen. Echt helemaal geweldig. En Marissa had vaak Maillots van Bonnie Doon, niet de geodkoopste maar zeker wel mooi en je merkt het toch aan de kwaliteit. Ik vind het nu ook wel anders omdat ze nu langer met een maat doen. Ik heb hier de kast uitgeruimd en kwam er dus achter dat Marissa opeens bijna geen kleren heeft. Alles was maat 74, maar ze begint nu toch wel 80 te krijgen. Ik moet dus nog heel erg veel kleren. Weet nog niet of ik ga voor weinig maar duurder of veel en goedkoper. Waarschijnlijk zal het wel weer een mix van allebei worden.
Mocht je trouwens nog een leuke foto hebben van je kleine meid in haar nieuwe rokje, ik ben erg benieuwd :)
En waar ben je nou geslaagd voor de rokjes?

groetjes Linda

hoi hoi,

Ik ben geslaagd bij de henm, ik kan daar meestal voor allebei goed slagen. Het maillotje is idd van bonnie doon (of zoiets). Ik vind het ook heerlijk, dat shoppen en ga meestal ook voor een mix van duur en goedkoop (duur is bij mij henm en goedkoop zeeman/wibra). Ilona heeft afgelopen zomer geen rokjes en jurkjes aangehad en daar baalde mama stierlijk van. Ik had super leuke jurkjes gescoord bij de zeeman, maar afgelopen zomer heeft ze heel veel gekropen en het was niet handig met een rokje/jurkje, dus heeft ze korte broekjes en kuitbroekjes aangehad vandezomer. Gelukkig loopt ze nu en kan ze weer maillotjes aan!!

Ik heb trouwens ook nog schoenen voor mezelf gekocht. Leren laarzen, afgeprijsd van 120 euro naar 49,95. Nou, zeg nou zelf, daar kun je ze niet voor laten staan he?

Ik zal eens uitvogelen hoe dat gaat, een foto plaatsen

Liefs Miranda

Terug
Bovenaan