Geslaagd!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal! Ik zou even laten weten hoe het gegaan was vanmorgen! Nou ik was toen ik opstond echt spuugmisselijk! Trillerig enzo.. aangekleed en met pijn en moeite twee boterhammen naar binnen gewerkt en een sinaasappel en twee bananen. Toen werd ik opgehaald en naar t CBR gereden. We waren ook nog een kwartier te laat! Toen ik moest gaan rijden vanaf daar, trok de misselijkheid helemaal weg. Het rijden ging super en ik ben in één keer geslaagd! Nu die druk eraf is.. kan ik wat meer van mijn zwangerschap gaan genieten! Liefs Jude

Hai hai,

GEFELICITEERD!!!!!
Super toch? En nu lekker genieten van je zwangerschap :)

Nephele,

gefeliciteerd hey!
wel superfijn om een rijbewijs te hebben met een kleine.
ik weet me zonder al geen raad zonder
groetjes kari

Wauw Goed meid!!
Onwijs gefeliciteerd.
Het is echt lekker hoor, met een rijbewijs.
Heb je eigenlijk ook een auto tot je beschikking??

Liefs Annet

hoi,

Gefeliciteerd zeg.   Heerlijk dat je het gehaald hebt.  
Hoever ben je zwanger?   Ik ben ook aant lessen maar vind het best moeilijk en heel erg eng.   Heb nu 5 lessen van 2 uur gehad en ben 25 weken. Ik kan het wel halen binnen 10 weken maar dan loop ik dus tegen de 35 weken aan en ik denk niet dat ik dan nog lekker in de auto zit.     Maar ja, als straks dus de 4e er is, dan wil ik het toch wel graag hebben dus ff doorbijten.

Geniet er lekker van.

Groetjes gerdientje

Van harte gefeliciteerd!!!
En zonder red bull???
Groetjes en veel plezier met je rijbewijs!!

hoi ben ik weer! Bedankt allemaal! En helemaal zonder red bull ja!
Voor Gerdien.. Ik ben begonnen met lessen toen ik ongeveer 7 mnd zwanger was van de eerste. Toen ben ik na 5 lessen van 2 uur gestopt omdat m'n dochter zo hard schopte, dat ik me niet goed kon concentreren. Toen moest ik eerst m'n theorie halen, maar leren lukte helemaal niet met de kleine. Toen heb ik dus in januari m'n theorie pas gehaald   En ben ik weer begonnen met lessen. Ik heb naast die 5x 2 uur nog 28 uur les gehad, steeds in lessen van 3 uur. Dat je het zo lang zonder hebt gedaan met drie kids!! Ongelooflijk! Ik dacht.. ik moet het nu echt gaan halen! Ik ben nu 7 wk zwanger van de 2e. Ik mocht toendertijd in verband met m'n zwangerschap geen spoedcursus doen, dat bracht teveel stress met zich mee zeiden ze. Maar ik ben nooit bang geweest met rijden. Alleen zenuwachtig voor t examen. Het kan wel veel sneller.. als je tijd hebt. Ik had een oppas tot mijn beschikking die elke dag kon oppassen, dus heb 3x in de week 3 uur gelest en had t dus binnen een paar weken. Succes!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Goed zeg in 1 keer, en dat als zwangere............petje af!

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan