geslacht a.d.v. hartslagen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb gehoord dat je aan de hand van het aantal hartslagen kan zien wat voor geslacht je kindje heeft. Is dit waar?? En zo ja, hoe werkt dit dan precies?
We hebben vandaag het hartje weer gehoord! Geweldig natuurlijk. Het had ongeveer 140 geslagen. Dus vroeg me af wat het dan zou zijn?

Liefs,

Danielle (18 weken zwanger)

Hey daan

Volgens Sandra was het zo dat een hartslag van een meisje hoger is dan dat van een jongen. Daarom denk ik dat jullie een jongetje krijgen. Want bij ons was de hartslag veel hoger. Verder alles goed??

Groetjes Heleen

Hoi Heleen,

Ja zelf denk ik dat dus nu ook. Sandra heeft het er toen wel over gehad maar toen had ik duidelijk een standpunt dat ik het absoluut niet wilde weten. Ze is er ook niet op door gegaan. Maar denk dat ik de volgende keer bij Sandra toch wil weten wat het word.

Hier gaat alles goed. Wel te horen gekregen dat ik last heb van Ischias of zoiets. Dus beknelde zenuwen. maar dat is niet erg.

Hoe is het daarzo???

hoi

Ze zeiden tegen mij toen der tijd.
Als de hartslag laager is dan 150 dan is het meestal een jongen.
En boven de 150 is het meestal een meisje.

Bij mij klopte dat ook.
Bij mij was het boven de 150 en zeiden dat ik een meid kreeg.
En 30 aug 2005 ben ik ook bevallen van een prachtige meid.

Veel sterke en succes.

hey hey..

Nou ik geloof er niet in hoor! Ik heb drie dochters en bij alle drie was het verschillend.. Ik zelf denk dat het meer zegt over het karakter van het kind.. Mijn jongste dochter is vrij druk en beweeglijk.. zij had van alledrie dan ook de hoogste hartslag en was het drukst in mijn buik.. De eerste twee zijn allebei rustige types en waren al in mijn buik heel rustig..

Bats..

Hoi Hoi

Ja hier gaat alles lekker.. Ronald zit nu met zijn voet in het gips dus het is nu extra druk maar dat komt ook wel weer goed. 2 januari mag hij eruit. Maandag begin ik op de ochtend echt heerlijk. Gaat het werken bij jou nog goed of wordt het ook te zwaar.

Groetjes heleen

Ik geloof het ook niet. Je kunt je er niet te veel op vastpinnen.
Maar goed, het kan wel zo zijn dat vaak de hartslag van een jongen en meisje inderdaad verschillend is. Toch denk ik niet dat je zo het geslacht kunt bepalen.

Nou Heleen, hier word het vooral in de namiddag zwaar. In de ochtend gaat het wel. Alleen ja begin toch weer snel moe te worden en die rare rugpijn he. Maar gelukkig dwingen ze mij niet om naar buiten te gaan. Ik moet nu ook al zwangerschapsverlof aanvragen. Twijfel enorm of ik nu 4 of 6 weken van tevoren zal doen.....

Oh balen zeg! Wat heeft die vent van je nou weer uitgespookt???? Red je het zo wel een beetje!

Enne lekker hoor in de ochtend werken. Ga je dan ook minder werken of blijven je werk tijden het zelfde.

Terug
Bovenaan