Geslacht al te zien?

Goedenavond dames!
Ik hoop dat de foto te zien is en of jullie al kunnen zien/raden wat het wordt!?

Veel liefs!?

https://ibb.co/fYTCpcC

[quote quote=10437972]Met hoeveel weken is deze echo? Ik zou nu zeggen een meisje! ?[/quote]Hier was ik bijna 13 weken. Vond het heel raar, want ze gaf aan dat ik een paar dagen later terug kon komen als ik een pretecho wilde voor het geslacht..?

Dat is wel raar van ze dat ze dat niet gelijk zeggen dan. Ik heb mijn pretecho met de 16 weken staan en als het goed is weten we dan wat het wordt.

Op de nub theory gebaseerd is dit overduidelijk een meisje. Wat je ook kan doen (vind ik zelf ook leuk ?) is de Chinese kalender uitproberen. Uitleg staat erbij. Die heeft het vaker goed dan niet goed maar dan nog zijn dit soort dingen nooit 100% correct maar zoooo leuk om te doen.

Wat zegt je gevoel wat het wordt?

Inderdaad apart dat ze zeggen dat je terug kan komen binnen paar dagen voor het geslacht. Die testen zoals Chinese kalender en allemaal andere dingen op internet zijn super leuk om te doen, maar bij mij zagen ze toch fout. Bijna allemaal, inclusief de chinese kalender! Maar toch super leuk om dat allemaal te doen hoor, lekker fantaseren. Vaak is je eerste gevoel goed!

Ja zo kunnen ze geld trekken voor een pretecho.. dat is het eerste wat ik dacht. ? mijn gevoel zei vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben dat het een jongetje is. Chinezen kalender zegt ook dat het een jongetje is. Ben afgelopen november bevallen van een meisje, jongetje zou leuk zijn. Maar een meisje is even leuk voor de andere kleine haha. Maar dacht op deze foto inderdaad ook te zien dat het een meisje is.

Bedankt voor jullie berichten!?

[quote quote=10438238]Dat is wel raar van ze dat ze dat niet gelijk zeggen dan. Ik heb mijn pretecho met de 16 weken staan en als het goed is weten we dan wat het wordt. Op de nub theory gebaseerd is dit overduidelijk een meisje. Wat je ook kan doen (vind ik zelf ook leuk ?) is de Chinese kalender uitproberen. Uitleg staat erbij. Die heeft het vaker goed dan niet goed maar dan nog zijn dit soort dingen nooit 100% correct maar zoooo leuk om te doen. Wat zegt je gevoel wat het wordt?[/quote]
Je weet dat daar 2 varianten van bestaan? Google maar eens ;)

Terug
Bovenaan