Geslacht baby

<p>Hoi (aanstaande) mama's!</p><p> </p><p>Wie heeft er twee totaal verschillende zwangerschappen gehad maar toch bij beide hetzelfde geslacht? </p><p> </p><p>Ik ben benieuwd :)</p>
 
Ik heb 4 jongens. Alle zwangerschappen waren anders. Bij mijn laatste zwangerschap weken zo ziek geweest dat iedereen er van overtuigd was dat het nu een meisje zou zijn.
Maar het is een echt mannetje?
 
Bij de eerste zwangerschap had ik nergens last van, geen enkel kwaaltje.
Bij mijn tweede zwangerschap had ik wel kwaaltjes (o.a. kokhalsneigingen bij t verschonen v.e. poepluier, daar waar ik normaal overal tegen kan). Ik was er van overtuigd dat dit n meisje zou worden aangszien de oudste n jongen is. Was de oudste n meid geweest dan had ik zeker geweten dat de tweede n jongen zou worden. Bij de 20-weken echo werd dus anders verteld: ook dit werd n jongen. Oftewel, twee verschillende zwangerschappen maar wel twee gezonde jongens..
 
Mijn 1ste ff in de ochtend misselijk. Nooit gespuugd tot de dag van de bevalling. Huid was mooier, haar leek gezonder. Buik naar voren( bakerpraat dan jongen)   =jongen.
2de ochtend misselijkheid en spugen. Echt élke ochtend tot week 25 ofzo. Heel veel puistjes, haar dunner, buik heel rond, iedereen( incl. Ik) dacht een meisje... = jongen
3de hele dag misselijk, hele dag spugen( ook vaak in de nacht.) Nog net niet opgenomen. Gezicht schoner dan normaal, haar weer dun. Buik naar voren, iedereen dacht jongen( incl. Ik) =meisje 
Ik denk dat toch echt elke zwangerschap anders kan zijn. Dus ik zou als ik jou was gewoon afwachten tot je geslachtsbepaling of 20weken echo hahaha . Good luck x
 
Hahaha bedankt allemaal voor je reactie! Ik heb al een jongen. Deze zwangerschap veel last gehad van hoofdpijn en mijn buik is tot nu toe veel kleiner dan bij de eerste zwangerschap. Je gaat dan stiekem toch denken dat dit wellicht een meisje kan zijn, maar te zien aan jullie ervaringen hoeft dit helemaal niks te betekenen. Nog even afwachten. Ik ben benieuwd! Alles is welkom
 
Hahaha bedankt allemaal voor je reactie! Ik heb al een jongen. Deze zwangerschap veel last gehad van hoofdpijn en mijn buik is tot nu toe veel kleiner dan bij de eerste zwangerschap. Je gaat dan stiekem toch denken dat dit wellicht een meisje kan zijn, maar te zien aan jullie ervaringen hoeft dit helemaal niks te betekenen. Nog even afwachten. Ik ben benieuwd! Alles is welkom
 
Hahaha bedankt allemaal voor je reactie! Ik heb al een jongen. Deze zwangerschap veel last gehad van hoofdpijn en mijn buik is tot nu toe veel kleiner dan bij de eerste zwangerschap. Je gaat dan stiekem toch denken dat dit wellicht een meisje kan zijn, maar te zien aan jullie ervaringen hoeft dit helemaal niks te betekenen. Nog even afwachten. Ik ben benieuwd! Alles is welkom
 
Terug
Bovenaan