Geslacht baby

Hey meiden,

houden jullie je er al mee bezig wat voor geslacht je kindje (of kindjes) zal zijn?
Heb je een voorgevoel?
Wil je het straks weten met de 20-weken echo (of al eerder)?
Wat zeggen de bakerpraatjes?
Volgens de chinese kalender krijg ik weer een meisje. Verder heb ik helemaal geen voorgevoel, bij mijn dochter ook nooit gehad. Vorige keer wilde mijn man heel graag weten wat het werd, maar ik niet, dus toen heb ik het tegen gehouden.
Ben benieuwd hoe hij er nu over denkt, en weet nog niet of ik het, als hij het weer wil weten, net zo makkelijk kan tegen houden. Vorige keer kreeg ik immers mijn zin :p

Liefs,

T

hoi truckerbaba

Ik ben zelf nog maar net zwanger maar mn lief en ik willen het ook heel graag weten bij mijn oudste wilden we het ook weten ik hou niet zo van verrassingen ;) volgens de bakerpraatjes zal dit ook weer een jongetje zijn maar stiekum hoop ik toch op een meisje..... ben heel benieuwd of je nieuwsgierigheid groter is en je het geslacht van de baby toch wilt weten succes ermee

Knuffies marijke

Hier willen we het geslacht ook graag weten. Hebben nu twee jongens, dus tja, toch wel een klein beetje voorkeur voor een meisje. En het is ook praktisch, anders heb ik nog allemaal kleren liggen op zolder en anders mag ik lekker gaan shoppen.

Eerst maar even morgen de eerste echo zien......met 8 weken.

Iedereen, werkelijk iedereen, die een gevoel, kriebel of wat dan ook over deze tweede heeft zegt: eeen jongen!
Mijn eerste gevoel was meisje, maar de zwangerschap is zo anders, misschien toch een jongen! Weten wil ik het zeker weten wel!!!
Maar het is allebei goed, zeker na een miskraam, ben je allang blij wanneer alles okay is! :)

ja ik zou het ook super graag willen weten maar mijn man wil het niet dus een nee werkt zwaarder voor me dan een ja maar ik heb nog 12 weken om hem te overtuigen
maar ook hier geld het als het maar gezond is
liefs

Ik wil het wel weten, al was het alleen maar om mijn man tijd te geven om zich er op voor te bereiden, mocht blijken dat we een meisje krijgen. Hij weet namelijk 100% zeker dat we een jongetje krijgen. Ik heb zelf ook wel sterk het gevoel dat het een jongetje is. Bijna iedereen in onze omgeving trouwens ook. Mijn nagelstyliste heeft zelfs al blauwe babyvoetjes op mijn nagels gemaakt, zo zeker is zij ervan haha. Ben heel benieuwd...

Terug
Bovenaan