Geslacht en baby voelen

Heyy meiden vandaag horen gekrgen word moeder van een meisje????????

Vandaag voelde de verloskundige de baby schoppen tegen de apperaat ik ben zo blij he.
Maar hoe waren jullie zwangerschappen met meisje in je buik ik voel haar soms kriebelen en zelfs met placenta voor zij de verloskundige bij elk persoon is het anders bij jouw voelde ik het al.
Ik ben nu 16 week☺☺☺☺
Dus worden vraag is
Wat is het om meisje in je buik te hebben zijn xr wilder of juist niet groter met geboorte pf juist niey???
 
Gefeliciteerd! Het is wel bewezen dat jongens actiever zijn.
Ik heb eentje die me helemaal kapot trapt ?. Echt benen strekken in m’n ribbenkast etc ?‍?
Ik was heel rustig in mijn moeders buik terwijl mijn vriend en broer juist heel druk waren volgens onze moeders

Maar dat betekent niet dat meisjes dat niet kunnen zijn.

Geniet ervan en ik wens je een voorspoedige zwangerschap ?
 
Ik ben zwanger van een 3e dochter, dus ik weet niet hoe het is om zwa ik te zijn van een jongen ;)

Maar echt, elke zwangerschap is anders en bij deze 3e baby voel ik me lichamelijk echt een wrak, en de baby is heeeeel actief. Veel actiever dan bij m'n eerste en tweede zwangerschap. Dus ook al heb ik 3x een meisje in m'n buik gehad, het zegt helemaal niks!
En ook of een baby geboren wordt met 3000 of 4500 gram, weet je gewoon niet. Dat heeft niks met het geslacht van de baby te maken hoor ;) Mijn dochters zijn allemaal groot en wogen 4000/4500 gram bij geboorte. Deze 3e baby wordt nu ook al gemeten met een zwangerschap van 34 weken terwijl ik nog maar 32 weken ben. Weer een grote baby dus. Maar daar doe je helemaal niks aan, jongetjes kunnen net zo goed groot zijn.

Geniet van je zwangerschap!
 
Ik ben nu zwanger van dochter na 2 zoons maar deze is een stuk drukker dan de jongens waren. Dat ' bewezen' zijn allemaal fabels bijna. Zo zou je met veel maagzuur kinderen krijgen met veel haar. Mijn oudste 2 werden bijna kaal geboren en barstte van maagzuur.

Ze zeggen wel dat meisjes vaak 500 gram lichter zijn dan jongens. Nu heb ik wel het idee dat ik niet zo dik ben als bij mijn jongens maar kan nog zat komen. Moet nog 12.weken.

 
Ik heb twee dochters en verwacht u een jongen. Ene dochter was veel rustiger dan de andere en deze knul is ook erg beweeglijk met vlagen. Ik droeg de meiden wel echt rond en nu knul echt alleen voor. Van achter zie je het niet eens dat ik zwanger ben ben ook veel minder aangekomen tot op heden. Meiden waren destijds 3500 gram ongeveer.
 
Ik heb 2 jongens en een meisje. Tijdens de 1e zwangerschap dacht ik een meisje. Enorm last van misselijkheid, de baby zelf was redelijk rustig in mijn buik. Maar het is een jongen. Ik had trek in zout, terwijl in normaal een zoetekauw ben.


2e zwangerschap was de makkelijkste zwangerschap, daar vloog ik zo doorheen. De baby was flink actief in mijn buik. Dus ik dacht zal dit dan een meisje worden? En ik had nog meer trek in zoet. Maar ook dit werd een jongen.

Toen voor de 3e keer zwanger, ik was weer misselijk, extreem moe, en heb me ook een tijd down gevoeld. De baby was best druk in mijn buik. En ik had het gevoel dat dit weer een jongen zou zijn. Ook weer extra voorkeur voor zoet. Maar dit is een meisje.

Ik denk dus dat je er met alle theorieën enorm naast kan zitten. Bij ons zegt de bewegelijkheid van de baby in de buik meer over het karakter van de baby. En ook de kwaaltjes, of de voorkeur voor eten zegt hier dus niets
 
Terug
Bovenaan