Geslacht fout hebben?????

A

Anoniem

Guest

Goededag   dames,,
Ik heb raar gedroomd vannacht   en wil het voor de zekerheid toch even vragen hier...

Ik wil weten hoe vaak het ongeveer voor is gekomen dat ze   gezegd hebben dat het bv   een meisje   is.. en ook goed de 3 streepjes te zien zijn...   Maar bij de geboorte toch een jongen bleek te zijn!..
Is dit iemand over komen?   Want ik droom er steeds over   en ga me nu wel zorgen maken want ik heb alles gekocht in roze en   hebben geen jongens naam..
De kaartjes zijn al besteld   enz...

Wie kan me van me zorgen verlossen!!!!!!

Hai,

Ik ken mensen die dachten een meisje te krijgen maar dat bleek een jongetje te zijn met een 'kleintje'... Maargoed daar hebben ze geen streepjes gezien denk ik. Die mensen hadden alles voor een meisje gekocht en das lastig! Misschien kun je voor je eigen gemoedsrust een pretecho doen?

gr.Ing

Hoi ING,
Bedankt voor je bericht..
Ik heb bij 26 wk een pretecho gehad en daar heeft de gyn   ook gezegd dat het een meisje is..  
Was heel goed 3 streepjes te zien..   en een paar weken daarvoor zei ons eigen gyn   dat het   volgens hem een meisje is..   Dat hebben we nooit bij de   pret echo verteld dus..
Maar nu met de dromen     ga ik toch een beetje raar denken....   Hormonen denk ik..
Ik kan nergens op internet iets vinden over   zoiets...   dus dan maar op andere maniere proberen..

ben ik nou zo raar     haha...

groetjes wilma

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-06-2007 11:30:36'));

Hai,

Ik ken mensen die dachten een meisje te krijgen maar dat bleek een jongetje te zijn met een 'kleintje'... Maargoed daar hebben ze geen streepjes gezien denk ik. Die mensen hadden alles voor een meisje gekocht en das lastig! Misschien kun je voor je eigen gemoedsrust een pretecho doen?

gr.Ing

Volgens mij kwam het in het verleden vaker voor dan nu, de apparatuur word steeds beter en ze kunnen dingen steeds beter zien. Als men al twee keer gezegd heeft een meisje, dan zal het ook wel zo zijn, kan je wel van uit gaan denk ik.

Terug
Bovenaan