geslacht gezien

A

Anoniem

Guest
hoi dames

Vandaag 15 wk echo gehad en het kindje doet het goed,mooie ruggegraat en hoofdje hersentjes ,niertjes en maagje en hartje gezien.en toen we vroegen of ze het geslacht al konden zien zie ik er al achteraan nee zal wel niet zeker,toen zei ie jahoor wil je het weten,wij ja graag en wat blijkt.we krijgen een jongen,echt niet verwacht ,had wel weer een meid verwacht omdat het allemaal meiden zijn in de familie maar echt zo gaaf,hij kon duidelijk een piemeltje zien.ik zo weet je het zeker .hij ja hoor hij lag er gewoon goed voor overduidelijk.kan het nog niet helemaal bevatten maar over 4 weken weten we het zeker,ook al heeft mijn man het ook gezien.haha echt tof hebben we straks echt een koningsgezin nu al een meid dus.sorry ben zo blij en wil het nog tegen niemand zeggen maar hier wel natuurlijk.gr wendy 15 wk

Hoi,

Gefeliciteerd meid. Goed dat alles goed gaat met je kleine ventje. Wat  leuk zeg, dat ze het zo vroeg konden zien. Normaal gesproken kan het pas rond 20 weken, maar blijkbaar is je jongentje goed geschapen, hahaha. Bij mij konden ze het met 20 weken zien en ja hoor ook overduidelijk een jongentje. Ik heb een foto van zijn geslachtsdeel, echt geinig om te zien en papa is natuurlijk heel trots he, zo'n vader zo'n zoon zegt die dan. Ik heb al een meisje dus ben ook dolblij met mijn ventje.

Geniet van je zwangerschap.

Grt Jacy

Hoi Wendolientje,

Gefeliciteerd dat je een jongetje krijgt.

Echt leuk dat je het nu al weet.

Maar ja, het belangrijkste is natuurlijk dat ie gezond is.

Groetjes mama van Emir

hoi

Ja   mijn man zei ook al van nou dan is ie wel goed   geschapen,hij had er wel een foto van kennen maken maar hij kwam er te laat achter dat ie dat niet gedaan had,en dat ie waarschijnlijk al gewist was.maar goed volgende keer maar wel een foto dan.gr wendy echt iedereen denkt ook ineens dat het een jongen word net of ze het ruiken,echt niet leuk als we het de volgende keer weer hebben gezien dan gaan we het misschien wel zeggen,nu nog effe doorbijten met nie vertellen.gr wendy

Terug
Bovenaan