Geslacht meekijken

<p>Goedenavond,</p><p>Mijn partner en ik hebben de babywatcher gehuurd. Zeker ook nu besloten is dat hij niet bij de echos etc. Mag zijn, is sit een hele leuke aanvulling.</p><p>Hoewel de kwaliteit niet van het hoogste niveau is, is het echt genieten om te kijken naar de echos.</p><p>Nu denk ik dat ik mogelijk het geslacht heb kunnen zien. Bijgevoegd een foto van het filmpje. Beentjes links en hoofd rechts (niet zichtbaar). Het lichte deel links onder is het linker beentje en omcirckeld tussen de beentjes.</p><p>Wat denken jullie aan hand van deze foto?? Ik ben 16+4weken.</p>

Is niet te zien hoor! ?
Voorzichtig met je verwachtingen want dat streepje wat je denkt te zien kan van alles zijn. Bij mijn echo’s zat ik er met mijn neus bovenop maar je moet in alle wirwar van beelden net een schaamlipje of piemeltje zien. 

Het maakt niet uit wat het is, maar ik ben wel ontzettend nieuwsgierig! Op het filmpje is het duidelijker te zien en ook constant zo als op het plaatje te zien, maar een stil beeld ervan is lastig en wordt wat vager. Dit is het beste die ik er uit kon pakken. :p

Volgens mij is bij 16 weken niet meer echt sprake van een nubtheorie omdat alles dan al de juiste richting uit gegroeid is. Bij ons zag je met 16 weken in elk gavel op die manier niks meer, wel wanneer er van onderuit tussen de beentjes werd gekeken.

Ik doel ook niet op de nub maar meer de andere manier van inderdaad van onderen. Aangezien ik met de babywatcher en mijn echoscopie skills dit niet voor elkaar krijg, maar wel mooi van iets bovenaf en  voren met de benen wijd zoals op de foto. Dit is dus  van voren met linkerbeen links onder en rechts wordt net omhoog geschopt.
Zit helaas nog niet veel anders op dan rustig afwachten, he? Laat dat nou net mijn zwakke punt zijn.

Terug
Bovenaan