Geslacht na de 20w echo toch fout? ??‍♀️

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb afgelopen maandag de 20w echo gehad en de echoscopiste wilde niet al te graag naar het geslacht kijken omdat de nadruk op medisch ligt. Ik heb ook geen potty shot kunnen zien want ik heb enkel een foto van de zijkant en ook tijdens de echo werd er niet van onder gekeken. </p><p>Ik kreeg er een raar gevoel bij in mijn onderbuik. Wat denken jullie bij deze foto?</p><p></p>

Dat kan via mupload, foto uploaden en dan de onderste link hier plakken. 

Wel vreemd dat ze niet even wilde kijken/ zeggen wat het geslacht is, dat deden ze bij mij standaard, werd zelfs bij de andere fotos erbij gezet.
Had je eerder het geslacht al gehoord (via nub/ 16 weken?) dat je denkt dat het nu iets anders is? 

https://www.mupload.nl/img/yuolx4wrzpxx.jpe
Thanks for de tip! ❤️ 
Ja het was echt een heel raar moment. Ze deed het heel snel en vond het allemaal niet zo belangerijk. Wat ik enigzins begrijp maar ook weer niet.. Aan de andere kant denk ik ze zal het wel goed hebben met haar ervaring maar aan de andere kant is de foto onduidelijk.. ??‍♀️

Toch een beetje vreemd ja.. heeft ze ook niet van onderuit tussen de beentjes gekeken? Dat deden ze bij mij beide keren (kon nog net een pretecho) en van de zijkant zij ze dat ze het eerder ook al had gezien (jongetje) maar toen ze het mij wilde aanwijzen was het al niet meer in beeld. Dus als ze bij jou alleen van de zijkant hebben gedaan en het is een meisje vind ik dat nog vreemder eigenlijk. 

Terug
Bovenaan