geslacht raden?

Wisten jullie dat je met 12 weken het geslacht al kan zien.

Je heb er ook sites van echt heel grappig ik weet niet of jullie 12/13 weken echo's hebben maar ik wil wel is kijken voor jullie het gaat om het staartje staat die omhoog krijg je jongen wijst die omlaag of recht dan is het meisje.

liefs
Gaby

De verloskundige deed met onze echo een beetje vaag. Mijn man zei volgens mij zie ik het.... En toen ging ze ook helemaal kijken maar durfde nog geen uitspraak te doen. Ik denk dat ze wat heeft gezien en we een jongen krijgen!! Je schijnt dan toch ook zo misselijk te zijn (fabel natuurlijk), maar heb het gevoel dat het een jongetje is. Wat zegt jullie gevoel?! Of weten sommigen het zelfs al?!?
xx Fee

Haha, ja, de feiten en fabels...
Ik heb een hele lijst en als ik die invul dan krijg ik een tweesalchtig babietje, want dat is fifty fifty... Ergens hoop ik zelf op een jongetje en wat betreft de misselijkheid lijkt dat te kloppen, maar een meisje schijnt je schoonheid te stelen en mijn huid is echt een ramp op het moment... Moet wel zeggen dat een meisje net zo welkom is, maar ja, op de een of andere manier zie ik mezelf niet zo tuttelen met een meisje!
Ik moet echt de echo afwachten en dan maar hopen dat het te zien is! Ik mag over vijf weken voor de 20 weken echo (weekje later ivm vakantie)!
Wil wel kijken of ik met 26 weken ofzo een pretecho kan laten maken, zo'n 3-d of 4-d, lijkt me gewoon echt heel leuk om dan al een beetje te zien hoe je kindje eruit gaat zien!

Maar goed, mijn moeder gaat uit van een jongen en mijn schoonmoeder van een meisje!

Ikzelf denk ook een jongen, maar dat is omdat mijn man uit een gezin met alleen jongens komt en dat schijnt ook een bepalende factor te zijn!

ondanks alle verhalen over hoe verschillend zwangerschappen kunnen zijn, hoor ik van de meeste mensen die zoons krijgen dat ze zwaarder worden, veel meer honger hebben, onwijs misselijk en moe zijn. kortom: er bijna slechter van uit gaan zien!

bij dochters wordt je haar voller, je gezicht ook en vrouwen die zwanger zijn van dochters zien er glansrijker uit...om het maar een naam te geven. kortom: gaan er op vooruit.

gebaseerd op deze gegevens, zeg ik : dochter!!
ik kom er gauw genoeg achter.

groet hilal
17 wkn

Hallo!

Kennen jullie de chinese conceptiekalender? In mijn omgeving klopt deze altijd. Bij mijn eerste ook, nu zou ik ook een meisje krijgen. Tja, kans is natuurlijk altijd 50% maar wel grappig.

Het lukt me niet om een link te plaatsen (krijg elke keer een foutmelding), maar op de site kindjeopkomst kun je bij de rubriek zwanger worden kijken bij de conceptiekalender.

Groetjes Bregje

Terug
Bovenaan